středa

Last shopping day

Vím, že nakupování není jenom mou zálibou stejně tak, jako je mám společnou zálibu ve focení s většinou, která navštíví moje stránky :). A tak mám tady dnes pro Vás pár fotek, které jsem vyfotila z parkovacích míst při svých posledních nákupech :).  Jak poetické :D.

Ráda bych se rozepsala, ale nevím o čem. Mám za sebou polovinu prázdnin a mé předsevzetí o učení se na maturitu je v nedohlednu a popadá mě čím dál větší panika jenom z myšlenky na to, jak se budu učit týden před maturitou. A co potom, když to nezvládnu, nedostanu se na vysokou a promarním svůj život jen z toho důvodu, že jsem prázdninové učení odložila na někdy příště?
Veselé představy nemyslíte? :)
Tak právě tohle se mi teď honí hlavou. Nic zajímavějšího teď opravdu nemám.

foceno v Ústí n. Labem ve Fóru
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Moc se mi libi ta fotka na pause Cafe, odkud je to focene?

    OdpovědětVymazat
  2. no.. já jdu sice do třeťáku, ale takové obavy mám už teď :D:D !
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  3. Strasne super nafotene!

    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní3/8/11 12:53

    Mám to úplně stejně Ceady, jó to byly představy, jak se začnu učit, číst povinnou literaturu a jak zhubnu, že mě nikdo v září ve třídě nepozná. A výsledek? Dřepím doma na zadku, čtu knížku, co k matuře nepotřebuju, prohlížím si fešn blogy a říkám , že jó mít tak takovou postavu, obléknu se tak taky :-D.

    OdpovědětVymazat
  5. ..ja by som sa mala momentalne ucit na statnice, ktore mam o 3 tyzdne..ale nejak to nejde :))

    OdpovědětVymazat
  6. Na maturitu jsem se ucila 3 dny predem. Dala jsem ji za 7. Na vysku jsem se po maturite nedostala, sla jsem na rok na pomaturitni studium a letos jsem se uz dostala ! Uklidnilo te to aspon trochu ? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Učila jsem se v kuse jen poslední asi tři dny a dala jsem to skoro s vyznamenáním :). Je fakt, že jsem ale měla načteno desítky knih,filmů atd. třeba do češtiny. Angličtinu jsem se neučila vůbec atd :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní3/8/11 13:20

    Buď v klidu... Lehce učit se začneš tak od ledna, to po vás začnou chtít různé testy. Já se opravdu učila až během svaťáku, maturita sice za 10 (2,3,2,3), ale kde jsem? Tři roky na vejšce, kam jsem šla hned po matuře. =) Takže buď v klidu, to zvládneš.
    Momoko

    OdpovědětVymazat
  9. maturitu dáš v poho! :) a pěkný fotky!

    OdpovědětVymazat
  10. sakra měla bych se taky učit ! ááá

    OdpovědětVymazat
  11. taky se bojim maturity, uteče to a budu v háji :/
    - ty jsi z Ústí n. Labem ?

    OdpovědětVymazat
  12. taktéž, bydlím kousek od Děčína :)

    OdpovědětVymazat
  13. Do Fóra jezdím strašně ráda:)

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé, Ty bydlíš někde poblíž Ústí? :))

    OdpovědětVymazat
  15. I love your blog! Thinking strongly to follow! Could be quite nice if you did the same! Drop by my blog if you like. http://fashionablefootsteps.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©