pondělí

Louis (part 2)

DALŠÍ FOTKY Z LOUISE....
Nevím proč, ale ať jsem kdekoli, tipují mě na Němku.... Dokonce i česká obsluha v Drážďanech :D.

Nemohu si pomoct, ale letošní léto opravdu za nic nestojí. Celý víkend propršelo a dnes to taky nevypadá na tropy. I když jak teď koukám z okna, tak možná že i tropy do konce týdne budou :D. Uvidíme...

A pomalu ale jistě pro Vás chystám GIVEAWAY... pro ty, kteří nemají rádi překvápko a chtějí alespoň tušit, co budou moct vyhrát, více naleznete na mých FaceBook stránkách TADY
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. prečo práve na Nemku? :-D hmm.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Co máš z toho, o mě si zase v Itálii mysleli, že jsem Francouzska :D Skvělé fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. řekni jim že hezký zrzky nejsou jenom němky :D mě si zase turisti vždy vyberou abych jim pomohla, asi vypadám že umim všemi jazyky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky!! A na giveaway se těším.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc ti to sluší:))
    a tipla bych tě spíš na obyvatelku severských zemí (zrz a světlá pleť:)) závidim ti tenhle look!.) /i když teda já jsem světlá taky:D:D/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pekne fotky, venku asi prselo, vid? :D Me zase vsichni typuji na svedku :D Nechapu, svedky maji 2 metry, ja sotva 160 cm :D

    OdpovědětVymazat
  7. o mně si to taky skoro vždycky myslí :D v chorvatsku, francii, rakousku... :D

    OdpovědětVymazat
  8. Super, koukám, že i přes ošklivý počasí ste si to užili :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na němku bych tě teda netipovala nikdy:D Pěkné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní1/8/11 15:40

    Asi jsi hnusná jak Němka ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. :D na mě vždy začnou mluvit v angličtině, když jdu nakupvat klidně do centra Prahy..:D

    OdpovědětVymazat
  12. Prečo Nemka? :-)

    angienikollfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. prečo nemka? :D
    ja keď som bola minulý rok v prahe a bola som v NY tak pri pokladni som sa pýtala predavačky na niečo,už neviem čo to bolo,no a samozrejme že češtinou.áno viem po česky,a cudzí normálne veria že som češka. :D no a späť k predavačke.pýtam sa jej a ona že: viem že si slovenka,kľudne môžeš po slovensky :D nevedela som či sa mám hambiť alebo smiať :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych tipla, že jsi spíše ze Skotska než z Německa :) A nebo by mi na tebe seděla Ruska, nevím proč :D Na giveway se moc těším! :)

    OdpovědětVymazat
  15. já se teda radši nechám překvapit ;)

    OdpovědětVymazat
  16. jsi tak krásně zrzavá, že jen nudná Češka být hold nemůžeš :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©