pondělí

Luxury

Dnes jsem maminku požádala, aby mi pořídila k tomu nucenému válení se časopis elle. Místo toho mi přinesla červnové vydání časopisu LUXURY :D. Sice jsem zprvu "štěkala", protože jsem se těšila na další číslo. Ale nakonec jsem ráda, že to mamča popletla a koupila to co koupila.
Vtip je v tom, že tento časopis je nakonec zajímavější a obsáhlejší než-li elle za celý poslední rok.
Kterému časopisu holdujete Vy?


naleznete zde jak módní články, tak články zaměřené na design :)
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. já si kupuju elle, cosmopolitan a nebo joy :)

    OdpovědětVymazat
  2. u nás sa k nemu nedostanem, i keď určite je skvelý:) ja milujem ELLE ♥ a prípadne Marie Claire

    OdpovědětVymazat
  3. ja si kupujem emmu a cosmopolitan. tam totiz narozdiel od elle su aj clanky, nie len same obrazky a reklama

    OdpovědětVymazat
  4. Já si nekupuju nic, raději čtu knížky :)

    OdpovědětVymazat
  5. tento časopis vypadá zajímavě:)
    jinak klasika Elle :)

    OdpovědětVymazat
  6. já si časopisy čtu jen u zubaře, naposled to bylo právě červnové vydaní Luxury :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc si nekupuji,ale někdy jo. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ajaj, tak teď přemýšlím jestli koupit Elle nebo Luxury, co je lepší? :))

    OdpovědětVymazat
  9. čtu všechno. Hodně cestuju a k dlouhé cestě si vždycky koupím časopis a občas se mi stává, že přijdu do trafiky a zjistím, že už jsem všechno četla...Občas si nadávám, že bych měla spíš číst knihy, ale časopisy jsou takové odpočinkové věci u kterých člověk ani nemusí přemýšlet.Takže snad všechny časopisy co se mody,architektury až vaření týče.

    OdpovědětVymazat
  10. Já si na ty časopisy ani moc nepotrpim, to radši sleduji ty zahraniční blogy...ale tenhle vyapdá vcelku dobře :)

    OdpovědětVymazat
  11. mám ráda Elle a možná ještě raději mám Dolce Vita, tam je móda propojená s designem a architekturou :) je to tak zajímavější :)

    OdpovědětVymazat
  12. já prostě miluju tyhlety hejbací se věcičky :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásna je tá animácia na začiatku článku. Ten časopis nepoznám, ale je celkom pekný :) Ale aj tak ma tá móda až tak nezaujíma :) Veď každý je iný :)

    OdpovědětVymazat
  14. ja holdujem časopisu....no jednoznačne knihy :D

    OdpovědětVymazat
  15. elle mi prijde moc drahej na tto že tam je malokdy neco dobrýho..:/ :)

    OdpovědětVymazat
  16. mno Evy já už nečetla časopis snad deset let :-D někdy si jen koupím něco do práce, abych zahnala nudu, ale jinak jsem spíše na knížky :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Miluju Elle, Luxury jsem ani nikde neviděla, vypadá ale dost zajímavě zkusím se po něm poptat :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jé. :) To já si čtu všechno co mě příjde pod ruku. :) Třeba Elle, někdy si prohlídnu i tohle nebo instyle, glanc, top class, fakt cokoli :) někdy si prohlídnu i časopisy s dortíčky. :P

    OdpovědětVymazat
  19. ktosi spomínal, že holduje radšej knihy. tak presne to aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  20. tenhle jsem ještě v ruce neměla, ale určitě zkusim:)

    OdpovědětVymazat
  21. Elle miluju, tak po tomhle taky zkusim mrknout. Akorat ja nakupuju tyhle casopisy zasadne v antikvariatu, nechce se mi za ne utracet takovy penize:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©