úterý

maxima

Není nad to pročítat si se slovníkem německé časopisy :):D.
Občas si připadám jako šílenec, ale na druhou stranu se u tohoto pročítání i vzdělávám :D. (To by ze mě měla maminka radost) ....Němčina totiž není mojí silnou stránkou. Tedy pokud v sobě nemám pár frťanů vodky, kdy Vám s radostí přeju v němčině "na zdraví" :D. Tedy to jsem přála i neopilá v červenci na Máchově jezeře... Ale kdo by těm Němcům nepřál :D. Ale kdybych Vám měla popsat 10sportovců, kteří se přede mnou předváděli, který z nich udělá více kliků, tak by to byl opravdu dlouhý článek :D.
Už zítra GIVEAWAY :). Doufám, že Vás výběrem ceny potěším :).
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Tak to ja bych se nemeckym casopisem procitat asi ani nemohla, nemecky jsem se nikdy neucila (nastesti :-) ) vubec se mi ta rec nelibi ;) ) A preju lepsi pocasi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. teším sa na giveaway :) časopis nepoznám a nemčina nie je moja silná stránka :D takže by som to asi nezvládla, kebyže ho mám prečítať :-D

    OdpovědětVymazat
  3. ja to tak praktizujem s angličtinou nemčina mi nejde vôbec vzdala som ju :D

    OdpovědětVymazat
  4. mě baví si pročítat anglické časopisy. Němčinu se neučím tak by to pro mě bylo opravdu složité:D

    OdpovědětVymazat
  5. Už se na tu giveaway moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja som sa učila nemčinu 7rokov a viem s nej prd :DDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  7. jo těšim! :´D a asi taky začnu, nj totiž není mojí stránkou ani nijak spíš nhodně špatnou :D

    OdpovědětVymazat
  8. obdivujem ťa, že sa nemčine venuješ vo voľnom čase, ja sa ten jazyk učím 7 rokov a neznášam ho :D

    OdpovědětVymazat
  9. v němčině? Se slovníkem? Já bych to četla rok. Nejmíň. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nemecký časopis sa nevidí každy deň :-)

    angienikollfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Nesnáším němčinu :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Ha ha, seš asijako já s angličtinou :D Kolikrát neřeknu ani slovo, ale jak je trošku alkoolová nálada to speakuju jak o život :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ha ha, seš asijako já s angličtinou :D Kolikrát neřeknu ani slovo, ale jak je trošku alkoolová nálada to speakuju jak o život :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já sem se německy nikdy neučila, tak by to byl asi problém..:-)
    Jinak se těším na giveaway ;)

    OdpovědětVymazat
  15. I love Patrick Dempsey haha
    If you like French fashion you should check out my blog, and maybe follow it if you like it and want to be the first to know when I post ;)




    xx





    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    OdpovědětVymazat
  16. dřív kyž jsem chodila na zákaldku tak jsem si chodila kupovat jenom německý česáky a připadal jsme si velcie "cool" :D:D teďka se tomu jenom směju prototože umím jenom začátečnickou "němčinu"

    OdpovědětVymazat
  17. :D to bylo ošklivé :D... ale naštěstí mě může utěšit to, že já ho dostala od známého :D

    OdpovědětVymazat
  18. z nemčiny som totálne b-éčko, a to som sa ju učil 11 rokov... no keď som dostal nemecké vogue, hneď mi pripadala krajšia :) ale len dovtedy, kým som sa nedostal na poslednú stranu... :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©