úterý

my sweet rat

Přeju Vám pěkné odpoledne :)... Zrovna jsem se vrátila z nákupu.. Koupila jsem svému drobečkovi nějakou dobrotu :)...
(Nejvíce potkanům chutná krmení pro kočky a sýr používají tak maximálně jako hnojivo nebo jako vystýlku svého doupěte :D)
Sice se  podle slov mého přítele ten měsíc, co jsem nebyla doma, měl dobře. Ale nakonec jsem se dozvěděla, že potom, co ho vždy nakrmila jeho sestra, se přítel rozhodl, že je Tadeášek přecpaný, takže mu nedal další dva dny najíst. Chudáček potkánek mi tam tak akorát zhubl a jeho lenivost je v zapomnění.
Ale teď už opravdu trpět hlady nebude! :) Pěkně si ho vypapám. :)

poznatky o Tadeáškovi potom, co je doma? 
ČŮRÁ KUDY CHODÍ
STIHL MI NAKOUSAT NOVÉ POVLEČENÍ
(můj slovník objevuje nová sprostá slova)
SMRDÍ!!!
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Ja milujem potkaníkov :)) Tiež mám jedného a ten sa napríklad nevyčúra nikde inde ako u seba takže ho môžem kludne aj na tri hodiny pustiť na posteľ a nemusím sa báť a syr zbožňuje :D

    OdpovědětVymazat
  2. Chvíľu som si myslela, že ten potkan je plyšový, ale je naozaj krásny a zlatý! :)

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. On je strašně roztomilý,hned bych ho chtěla až teda na poznatky :D,ale já jsem zvyklá od svý fenky už :D!

    OdpovědětVymazat
  4. Zřádlo pro kočky?:D to by mě nikdy nenapadlo mu dát

    OdpovědětVymazat
  5. Tak pěkné fotky a máš tak roztomilé zvířátko. :)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé fotky a je opravdu krásný:)

    OdpovědětVymazat
  7. jéé! tadeášek! toho jsem tu dlouho neviděla. chci víc postů ! :))) a tady máš přenádherné vlasy!
    www.NikolaLondýnová.com

    OdpovědětVymazat
  8. haha užívej si to, když byla Nelly malá (pes :D), tak mi okousala u povlečení rohy :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé někdo kdo miluje potkany :) To jsem ráda, měla jsem už tři, a i když řeknu že dalšího už ne tak mě nakonc ukecaj jejich očima :)

    OdpovědětVymazat
  10. ten je ale rozkošnej :)) taky jsem měla potkana, několik generací dokonce :D je to s nima těžký, okoušou a počůraj prostě všechno :D ty dropsíky jsem jim taky kupovala, nejvíc si pochutnávali na medových :)

    OdpovědětVymazat
  11. ten je ale rozkošnej :)) taky jsem měla potkana, několik generací dokonce :D je to s nima těžký, okoušou a počůraj prostě všechno :D ty dropsíky jsem jim taky kupovala, nejvíc si pochutnávali na medových :)

    OdpovědětVymazat
  12. ten je ale rozkošnej :)) taky jsem měla potkana, několik generací dokonce :D je to s nima těžký, okoušou a počůraj prostě všechno :D ty dropsíky jsem jim taky kupovala, nejvíc si pochutnávali na medových :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jezis chudacek,ted uz bude stastnej

    OdpovědětVymazat
  14. Je úžasnej :) nikdy by mě nenapadlo že by papal žrádlo pro kočky :D :D a chudák povelečení :( :D

    OdpovědětVymazat
  15. sranda, pôsobí rozkošne... ale ja by som nechcela to, čo robí doma Tebe (čurá, smrdí :)

    OdpovědětVymazat
  16. som sa najprv divila, že prečo krmivo pre mačky :D ešte dobre, že to aj čítam inak by som bola mimo :DD

    OdpovědětVymazat
  17. Ten je super, doma bych ho asi nechtěla, ale vypadá roztomile :)
    A jinak ti to moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  18. uuu tak takového kamaráda bych doma mít fakt nemohla :)))) je roztomilý, ale doma bych ho fakt mít nechtěla :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. What a sweet pet!!! (never thought I'd say this, but here we are... :) )
    And you are such a beauty! Totally adorable. x

    OdpovědětVymazat
  20. Tak bacha na to s tim krmenim aby nebyl moc tlusty...jak mile začne hodně přibírat tak s jidlem přibrzdi.Potkani maj k obezite blízko a kdyz sou silnejsi tak ochrnujou na zadní nohy.

    OdpovědětVymazat
  21. Miluju potkánky! :-) Ale to rozkousané povlečení bych mu asi jen tak neodpustila! :-D

    OdpovědětVymazat
  22. nikol:
    neboj, načteno mám ohledně potkanů opravdu hodně. Takže přecpávat ho nechci, ale podvyživeného ho taky nenechám

    OdpovědětVymazat
  23. Krááásny :) ja mám doma štyroch :D sú to úžasné zvieratká. Niekedy by si možno mohla urobiť znova post o ňom.

    OdpovědětVymazat
  24. Jéj. Ja mám pieskomilov. To mu naozaj chutí mačasie žrádlo ? =D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©