sobota

Nabucco

Včerejší večer byl kouzelný :). Sice jsem měla v plánu strávit páteční odpoledne na blešáku v Praze, ale kdo by si nechal ujít večer při opeře Nabucco. A tak jsem si včerejší večer užila jak se patří (jako princezna). Okolo půlnoci vše skončilo a my se hezky vydali ze zámku zpátky domů, kde jsme si s našimi přiťukli sklenkou vína a šli spát.
Nevím, kdy mě to napadlo, ale ještě o půlnoci jsem byla přesvědčená, že si nastavím budík na třetí ráno, abych viděla na nebi rojení, ale moje únava mě přemohla. Myslím, že na jeden den by toho bylo příliš. A tak jsem si alespoň před spaním užila ten nádherný ohňostroj, který celý ten kouzelný večer zakončil.

Fotky mi bohužel nevyšly a tak tady mám jen pár z večera.
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. To je dobře, že si se měla dobře. :) Pěkná animace. :D:P

    OdpovědětVymazat
  2. haha super animace :) musel to být pěkný večer ... já na žádné opeře ještě nikdy nebyla :((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mně to hrozně připomíná trailer pro Melancholie :D

    OdpovědětVymazat
  4. No zní to kouzelně, Ty naše princezno :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní13/8/11 23:14

    roj má být až dnes.

    OdpovědětVymazat
  6. ano, já vím, že jsem slyšela, že sice byl včera úplněk, ale že od tří ráno bude roj vidět.

    OdpovědětVymazat
  7. Velice zajímavé:) akorát z té poslední fotky je mi krapet špatně :D

    OdpovědětVymazat
  8. jeeej, to je psycho ta animace :D:D

    OdpovědětVymazat
  9. já bych musela zůstat vzhůru hned, protože jakmile bych si nastavila budíka a šla spát, tak by mě nevzbudilo ani kdyby se vedle mě střílelo :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©