čtvrtek

a new parfum and morning photos

svačina :)
Sice už pár let mám svůj oblíbená parfém, ale právě teď nemám peněz nazbyt, takže jsem ráda za každý dárek od babičky, která snad vystřídala už všemožné kosmetické firmy jako je na příklad oriflame :D.
Taky podle toho babička v sedmdesáti letech vypadá. Kdybyste ji potkali na ulici, určitě byste jí takový věk netipovali! Tomu věřte :). Takže co se krémů týče, tak má skvělý vkus. Ale o vůních už se to říci nedá.
Většinou mi vnutí vůni unisex nebo rovnou pánskou kořeněnou vůni, kterou bych nedala ani příteli :D.
Tak uvidíme, zda-li mi tento parfém bude ležet ve skříňce nebo ho použiju :)

Ps... Mé včerejší nákupy nedopadly nejlépe. Po pár kilometrech jsem na silnici narazila na naprostého idiota, který mě vyšoupl ze silnice, takže jsem mamince urazila téměř celé zrcátko z auta. Takže jsem odpoledne strávila tím, že jsem obcházela ploty a hledala zbylý kus zrcátka.

nemám ráda noční skřítky!  Každé ráno se budím do nepořádku... :
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Pak dej recenzi :) Pokud budeš chtít hlasuj pro mě zde:
    http://www.kravihora-brno.cz/facecharm/soutez-charm/semifinale-charm
    Budu moc ráda za každý hlásek :)

    Předem moc děkuju Lenka :)

    OdpovědětVymazat
  2. hm.. chcela by som ho ovoňať, že ako vonia :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá pěkně, jak voní? Nebo smrdí?:D

    OdpovědětVymazat
  4. tenhle parfém používá moje maminka :) musím ale říct, že mi je ta vůně i sympatická. takže jsem zvědavá, jak se bude líbit tobě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lahvička vypadá moc pěkně:) de o to jak voní:D Není to na snídani trošku málo?

    OdpovědětVymazat
  6. Boty právě objednávat nechci:D nemám to ráda já si prostě tu botu musím zkusit.Dík za tip s těma kraťasama:)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem zvědavá, jak voní, určitě nám o tom napiš :)

    OdpovědětVymazat
  8. Prý noční skřítky, to jsi mě pobavila :D
    Ten smoothie vypadá lákavě, škoda že u nás není interspar :-(

    OdpovědětVymazat
  9. noční skřítky mam asi taky:D

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní4/8/11 13:50

    Tenhle používám už pár let a mrzí mě, že od příštího roku, ho stahuje ta firma FM z prodeje, za tu cenu a vůni jsem byla spokojená. Voní lehce citrusově až tak kořeněně, mi prostě sedí, doufám, že bude i tobě:)

    OdpovědětVymazat
  11. jéžiš, musím říct, že miluju ten tvůj pokoj!koberec!
    noční skřítky mám doma taky, neboj :D chtěla bych k té vůni přičichnout, sakra..:D moje babča má taky styl!:D barví si vlasy na červeno, nosí stylový tenisky a crosky, objednává z Avonu ty drahý krémy a šampony a je fit:D

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám doma dokonce někdy i denní skřítky :-DDD

    OdpovědětVymazat
  13. Asi ti berou i oblečení, jak tak koukám :D

    OdpovědětVymazat
  14. tak to jsem zvědavá jaký parfém bude ;) hold babičky :D to já jsem šťastná že mi nic nekupuje a dá mi radši peníze, je to jistější :D

    OdpovědětVymazat
  15. a really good blog :-)

    watch my new blog:
    www.a-fashion-journey.blogspot.com

    xxx

    OdpovědětVymazat
  16. Ja som asi divná ale ja fakt nechápem ako sa niekto môže fotiť v spodnom prádle o zrkadlo a dať to na blog ... Prepáč.Parfém poznám,moc pekný :) Ale ja mám proste najradšej posty kde varíš.:D Asi preto lebo sama to neviem...:)

    OdpovědětVymazat
  17. Kosmetiku FM mám moc ráda a přivedla mě na ni kamarádka :) Jinak mám trošku jiný parfém než ty, flakónek mám zelený. Ta vůně je hodně silná, taková smyslná či jak to nazvat a opravdu se s ní voním jen vyjímečně :) Mám od nich ještě sprchový gel a šampony na vlasy, oboje naprosto senzační :)

    OdpovědětVymazat
  18. Úplně stejný mám doma a mám ho ráda :) Ale používám ho jen občas ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©