sobota

A new Sweatshirt

Včera mi přišel balíček s touto mikinou z eshopu naketano, který nabízí sportovní oblečení.
Tenhle outfit je tak trochu domácí. Obzvláště v tomhle "letním" počasí se doma bez mikiny neobejdu, protože jinak bych musela zapnout topení.
Ale na povalování jsem si ji zrovna nepořídila. Mikin mám sice dost, ale ke krku, po Tadeáškovém útoku, nemám žádnou. A jelikož se chystám začít běhat a venku je tak jak je, tahle mikina je ideální volbou. (Chrání krk a navíc během cesty větrá ) :D
PS: Dnes (respektive včera) odjíždím na 4dny na moto-sraz, takže se mi tu opatrujte.Čeká mě něco přes 300kilometrů cesty na Moravu a poté dalších 400kilometrů na Slovensko. Takže se myslím, že za tuhle mikinu budu na motorce opravdu šťastná!

kalhoty H&M
mikina naketano
lak bornprettystore

Máte na mě nějaké dotazy?
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Ta mikina je super!!Moc ti sluší:)

    OdpovědětVymazat
  2. No na běhání vypadá ideálně!

    OdpovědětVymazat
  3. Je skvělá :) měj se pěkně, já jedu na týden rpyč, tak mi toho aspoň tolik neuteče :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezka sportovni mikina! Moc ti slusi :)

    OdpovědětVymazat
  5. :-) ahoj evy tak jsem si zase založila nový blog :-D a trochu jsem se inspirovala i tebou,protože vím jak jsi v blogování dobrá :-) tak se ke mně kdyžtak mrkni:-)..a jak se jinak máš?? ta mikina je super já mám samí na zip takže se budu muset po nějaké takové podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá zajímavě, ale já moc na mikiny nejsem ;) ale moc se mi líbí tvůj lak.

    nu on alergický neni. předtím ho píchla třikrát za sebou a nic.. a teď najednou :( nevim. ale vosy po něm jdou jak divý, nechápu jak je to možný..

    a jéje, hlavně že jsi v pořádku! fuj.. :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ten lak je k tomu úžasný!:) A ty vlasy ještě no paráda! kalhoty se mi moc moc moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc pekná je ...a nechtíky tiež samozrejme :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ta je fajn, a zaroven moc zajimava

    OdpovědětVymazat
  10. Mně nejvíc zaujaly ty laky na nehty, nevim, která barva vypadá líp - obě prostě úžasný

    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©