čtvrtek

New t-shirts

Chtěla jsem se Vám pochlubit s dalšími úlovky. Tentokrát jsou to trička z wholesale-dress.net.
Na tento eshop už jste se mě ptali na formspringu. Co se týče poštovného, vyplatí se nakoupit více věcí... Přesto mi cena poštovného nepříjde natolik vysoká. Máte zde možnost vybrat si "firmu" dle ceny pro zaslání balíčku.
Ale zpátky k tomu, co eshop nabízí. Naleznete v tomhle obchůdku snad vše (od jakýchkoli šíleností až po trendy kousky, které hledáte už nějakou tu delší dobu... a vše za přijatelnou cenu)
Já si objednala tato dvě trička. Už delší dobu holduji tílkům, takže bych to nebyla já, kdybych do své sbírky nepřidala tohle fialové tílko (nebo spíš bordo?)... A trochu extravagance do té nudy taky neuškodí :).
fialové tílko a bílé tričko 
bílé tričko s kamínky
Jakmile se mi zahojí záda, tak určitě přidám i outfitové fotky :). Zatím to vypadá slibně, protože hojení ran probíhá opravdu velice hezky. Teď už jen přetrpět to svědění a za tři týdny už nebudu muset nosit volné šaty.



SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. moc hezké, obě dvě :) a taky ty samozřejmě ;) :)

    OdpovědětVymazat
  2. To bílý vypadá krásně, zajímalo by mě jak vypadá na těle :))) fotkůůů :))))

    OdpovědětVymazat
  3. jůů obě moc krásná, ale to bílýý.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. bily je krasny!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji :)

    no ten článek s nehodou jsem četla, ale nedočetla, protože tam bylo - dále jen na vlastní nebezpečí a já se neodvážila :D tak přeji brzké uzdravení :)))

    OdpovědětVymazat
  6. To fialové je super:) Mám ráda jednoduchost:)
    A pořád budu chválit vlásky. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc dobře sis vybrala :) Krásný!

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné kousky.. teď jsem si ten obchod prohlídla a vypadá to že si i něco objednám! díky za info.)

    OdpovědětVymazat
  9. ty si tak pekna ! a pači sa mi to tielko, ma taku super zauijimavu farbu :)

    OdpovědětVymazat
  10. :D :) TO TIČKO S KAMÍNKY JE KRÁSNÉ!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. To bílý tričko má zajímavý výstřihy :D

    OdpovědětVymazat
  12. Klep klep klep, aby sto nezakřikla :) Ale jsem ráda, že se zotavuješ dobře. Trička jsou fantastická, moc se mi líbí ta fialová barva!

    OdpovědětVymazat
  13. skvelé tričká :) a aká si pekná:)!

    OdpovědětVymazat
  14. Jů to bílé tričko je nádherné. A skvělý tip na e-shop!

    OdpovědětVymazat
  15. To bílé je krásné =). Těším se na outfitové fotky =)

    xoxo
    miss-inly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. moc se mi líbí ta vínová barva :) a to druhé tričko je nápaditě řešený, líbí se mi :) doufám, že hojení pujde dobře!

    mohla bych se jen zeptat, na kolik to poštovné vyšlo?

    OdpovědětVymazat
  17. Díky tomu úžasnému bílému tričku jsem si poslintala klávesnici! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Máš úžasné vlasy! :o

    www.totheedgewithyou.com, mám tu giveaway o Jeffrey Campbell boots, zapojte sa ak chcete. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní25/8/11 19:10

    Ojednávat si trička, která koupíš na každém kroku?

    OdpovědětVymazat
  20. promiň, ale psala jsem hlavně o tom, že se ti vyplatí koupit si to tričko, které koupíš na "každém kroku" proto, protože na téhle stránce je minimálně o 50% lacinější!

    OdpovědětVymazat
  21. skôr sa mi páči to tričkosvetrík (nech už je to čokoľvek:D), čo máš na prvej fotke :)

    OdpovědětVymazat
  22. to biele triko je krásne :)

    OdpovědětVymazat
  23. obě krásné ale to fialové má hezčíbarvu, a to bílé má zas hezčí desing:)..

    OdpovědětVymazat
  24. ty si strašne rozkošná :D

    OdpovědětVymazat
  25. fialové ma niečo do seba :) zaujímavá farba. :) ale ani to biele nieje k zahodeniu ...

    http://lifebyemmi.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©