středa

Parking place

V poslední době jezdím čím dál více autem. To by mělo znamenat, že by se mé řidičské zkušenosti a znalosti měly den ode dne zlepšovat? Jestli ano, tak je to u mě právě naopak.
Mám pocit, že je to se mnou čím dál tím horší. :D Vždyť nejsem schopna zaparkovat rovně, aniž bych z auta nevystupovala s pocitem "doufám, že mi ten řidič toho auta vedle nepoškrábe lak" :D.
Ale třeba si to jen namlouvám. :)
Jakmile Vás tady bude 700čtenářů, uveřejním pro Vás další GIVEAWAY :)
Opravdu moc si toho vážím, že mě sledujete.



fotky z Ústí n.Labem


Přidala jsem pár věcí do svého obchůdku, takže máte-li zájem, podívejte se TADY
BAREVNÉ ČOČKY v nabídce :)...levně

SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Óóó, už se těším na giveaway. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se od tý doby, co mám řidičák strašně bojím jezdit. Takže buď ráda, že vůbec jedeš :):D
    A to, že nezaparkuješ rovně, je maličkost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jee 700 :) Tesim se na giveawaaaay :) A neboj, zensky na to maj pravo trochu hur zaparkovat :D

    OdpovědětVymazat
  4. to nechci vidět sebe a parkování :D :D

    a 700 kočko ;) :D čekám, čekám! :D

    OdpovědětVymazat
  5. ach aj ja mam problem s parkovanim, dufam sa to casom zlepsi :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já parkuji nejraději pozadu. Popředu mi to nějak nejde, ale podle ostatních je to prý jednodušší :D Ikdyž teď se k parkování asi dlouou dobu nedostanu :D Včera jsem udělala zkoušky na řidičák a než mi ti papíry vůbec doujdou... to bude doba :/

    OdpovědětVymazat
  7. teším sa na giveaway, snáď tam bude taká dáka super výhra :)
    možno si to len nahováraš :D možno to tí vedľa teba parkujú krivo :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsi z Ústí? :)
    Že na fotce vidím kousek Větruše.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©