úterý

Přemýšlela jsem nad tím, jak udělat svůj obchůdek přehlednější a tak jsem vše roztřídila a vložila na nový blog, který jsem vytvořila na tumblr TADY
A pak, že ten tumblr nevyužiju. Musím říct, že už se nedivím, proč na tyto stránky řada bloggerek přehostovala.
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Užasnej nápad Ceady, zrovna vkládám nějaké oblečky k sobě na shop, a říkám si jak je to nepřehledné!Tohle je bezva! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mimochodem ty šaty jsou užasné, proč velikost 40!! Sakrýš :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj mám nový blog a jelikož si byla pravidelným čtenářem byla bych ráda, kdyby si mě následovala i zde:) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to bezva :)
    To je asi poprvé co se někde nezúčastním givaway, ale čočky nejsou pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý nápad!
    www.angienikollfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. hrozně se mi líbí ty hnědé botky, sice jsou pro mě až příliš vysoké ale možná bych to nejak rozchodila..asi pockam na vyplatu a pokud to do te doby nikdo nekoupi tak to beru :D ted jsem bez peněz, tak ti nechci jeste nic slibovat :) uvidim kolem 20.srpna

    OdpovědětVymazat
  7. pěkné věci, možná že si něco vyberu ... :-)
    Jinak máš moc zajímavou stránku, baví mě tvé recepty a časté články, líbí se mi když někdo hodně i fotí na blog :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ten tumblr si sobře využila :)

    OdpovědětVymazat
  9. skvělé, určitě se tam mrknu.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, omlouvám se, že to není ke článku, ale můžu se zeptat, kolik stál ten bílej stojan na oblečení? děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©