čtvrtek

RECIPE: BEBE CAKE

Nedávno jsem měla na oslavě u známých možnost ochutnat koláč s bebe sušenkami. Sice v něm byly třešně, kterým dvakrát neholduji, ale jinak mě myšlenka zakomponovat sušenky do koláče nadchla. A tak jsem hledala jednoduchý recept a během pár minut byl vygooglován a následně vytisknut. :D... V dnešní době je to tak jednoduché...
NA BEBE ŘEZY BUDETE POTŘEBOVAT:
Těsto: 5 vajec, 150 g moučkového cukru, 160 g polohrubé mouky, 1/2 balíčku prášku do pečiva
Krém: 1 l mléka, 3 vanilkové pudinky, 150 g másla
Poleva: 250 g moučkového cukru, 100 g másla, 3 lžíce kakaa, 3 lžíce rumu, 2 lžíce horké vody
Navíc: 2 balíčky BE-BE sušenek

Nejprve vytvoříme piškot ze směsi na těsto :)... Pečeme při 160stupních okolo 10-15minut... (Jednoduše stůjte u trouby do té doby, dokud nebude piškot hotový)
Poté vytvořte krém z pudingu a mléka, přidejte jeden sáček vanilkového cukru a nakonec přimíchejte máslo. Krémem potřete piškotové těsto a následně na něj skládejte bebe sušenky. Na závěr z cukru, kakaa, rumu a dvou lžic horké vody vytvořte polevu. (Já ji dělala od oka dle chuti, ale dle původního receptu na polevu můžete postupovat také).... A nakonec nechte koláč alespoň tři hodinky odstát, aby bebe sušenky změkly a potom už se můžete pustit do baštění :).

A kdo nevěří, že to je výtečné, což dokazuje umolousaný talířek, tak ať se rychle pustí do tohoto triviálního receptu :). Věřte, že nebudete zklamaní :).




SHARE THIS POST

36 komentářů:

  1. No vypadá to nádherně a chutně. Určitě vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ceady běží u mě giveaway,tak se zúčastni pokud chceš :)

    OdpovědětVymazat
  3. něco podobného doma děláváme , mám to strašně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten vyzerá "mňamovsky" a dokonca je v podstate aj jednoduchý.. hmmm:)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to skvěle,vyzkouším:) ale nejspíš bez té polevy,protože toho cukru mi tam přijde hroozně moc:)

    OdpovědětVymazat
  6. it looks tasty, it gave me hungry!

    OdpovědětVymazat
  7. mnam toto mam strasneee rada :))

    OdpovědětVymazat
  8. mmm, mňam, to vyzerá fajne, určite výskušam :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam! Hned bych Ti to ujedla z talíře.. Hádky jsou na prd, popravdě, marně bych vzpomínala, kdy jsme dokázali fungovat bez nich.. je to škoda, člověka to mrzí a pak si přijde jako sentimentální blbec, když chce pořád vrátit starý čas zpátky.. Držím nám palce, snad se to třeba časem urovná a bude zase dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. omg yummy! i want some! hehe

    OdpovědětVymazat
  11. Pokud chcete vidět, jak vzniká svatební dort, mrkněte na : http://kubixsblogspot.blogspot.com/2011/08/jak-se-rodi-svatebni-dort.html

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam, tak tohle určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam vypadá to skvěle! Zítra se do toho pustím. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten mamka taky jednou udělala a byla to lahoda!

    OdpovědětVymazat
  15. MŇAM! To musím zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
  16. To uz chci taky skusit nejakej cas kále ne a ne se k tomu dokopat

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to moc dobře, až bude možnost určitě vyzkouším !

    OdpovědětVymazat
  18. Aj my to robíme takéto koláče... milujem ich..:-)

    angienikollfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. ježiši mňam. určitě si dám!! :)
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  20. tak tohle by mě nenapadlo ;) až se budu zase pokoušet něco péct (:D) určitě to vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  21. Jeee, tak to znaaam, taky to delam, ale z fotky jsem to nepoznala :) Souhlasim s Tebou, je to vynikajiiiiciiii!

    OdpovědětVymazat
  22. Jo ty jsou nejlepšíí!!! :) a jednoduchý! děláme je často :D hah podle toho vypadám .D

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadá to úžasně, ale byla bych radši kdyby mi to rovnou dal někdo pod noc a nemusela bych se s tím dělat. :D Ale možná jednou, protože mám na to úplnou chuť, ty jsi teda!!:D:P

    OdpovědětVymazat
  24. mńam!)) mám hlad! .D

    OdpovědětVymazat
  25. To rozhodně zkusím ! :)

    OdpovědětVymazat
  26. tak to je bozi, konecne nejaky recept s Bebeckama :D

    OdpovědětVymazat
  27. to dela mamka!!!to miluju:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. dělám bebe střechu ale je to uplně stejné,MILUJU TO!

    OdpovědětVymazat
  29. Já ty tvé recepty prostě miluju !!!!

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní5/8/11 15:43

    do krému ještě přidat zkaramelizované salko a je to skvělé :-)

    OdpovědětVymazat
  31. To mi děláš na schvál takovýhle chutě a tak pozdě večer? :D

    OdpovědětVymazat
  32. vypadá to dokonale :) Mnam! Taky to zkusím! =D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©