úterý

RECIPE: blueberry muffins

Tyto borůvkové muffiny si moje rodina doslova oblíbila. A dokonce zachutnaly i kamarádce, která je odpůrkyní muffin, protože prý bábovka je ke kávě lepší. 
Takže pro všechny milovníky borůvek, tady máte recept....
Sice jim k dokonalosti chybí papírové košíčky a trochu větší piplání se s umisťováním marmelády, ale o to více byli všichni při ochutnávání překvapeni, jak mohou být chutné.

Myslím, že už těch receptů musíte mít plné zuby :D. Ale mě nic jiného v poslední době nebaví. Většinu času strávím v kuchyni :D...
RECEPT NA MUFFINY (12kousků) : 
240g hladké mouky (1/2 pšeničné celozrnné , 1/2 obyčejné)
120ml mléka
60ml olivového oleje
3vejce
1/2 balení borůvek
borůvková marmeláda
1kypřící prášek
1vanilkový cukr (20g)
80g třtinový cukr

Jednou si otevřu vlastní pekařství :)

Smícháme mouku, mléko, vejce, kypřící prášek, cukr, olej a nakonec borůvky. Směs lijeme do vymazaného plechu na muffiny nebo do papírových košíčků. Do každého dejte vrchovatou lžičku marmelády tak, aby byla uprostřed muffin.


MÁTE NA MĚ NĚJAKÉ OTÁZKY?
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. teda wow, já muffiny miluju, takže asi vím, jak je příště upeču :D borůvky mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. receptů není nikdy dost! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Recepty jsou hlavní důvod, proč na tvůj blog chodím :) Takže jich klidně přidávej i víc ;)

    OdpovědětVymazat
  4. No teda mnaaaaaaaaaaaaam :) to vypada dooobre :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teď se s těma muffinama roztrhl pytel!

    Není tam ten "olivák" moc výraznej? Tohle jsem ještě nezkoušel...

    www.kubixsblogspot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Týjo, asi se přestěhuji do kuchyně. :D:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty vypadají skvělě! Borůvkové jsem už pekla, ale marmeláda by mě nenapadla.. zkusím:-)

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá to super, nechceš mi doma vařit a péct ? :D

    OdpovědětVymazat
  9. yummy, hned bych si jeden dala. Nejlepsi jsou ty fialove prsty od boruvek ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím s těma receptama.
    Teď jich vidím mraky... Nejen u tebe

    OdpovědětVymazat
  11. Čoveče, ty jsi šikula :). Určitě vyzkouším, protože borůvky miluju <3

    OdpovědětVymazat
  12. Ňam! Vyzkouším, vypadají skvěle! A recepty mě fakt nenudí, miluju vaření a pečení ;)

    OdpovědětVymazat
  13. mmm miluju borůvkové muffiny a nejvíce ty z M&S yum, yum :)) doma peču jen čokoládové :))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Nenávidím tě, děláš mi pořád chutě!!! <3 :D
    France baby fashion

    OdpovědětVymazat
  15. Mňam, vypadá to lákavě =). Borůvkové jsou nejlepší =D

    xoxo
    miss-inly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ne, máš špatný recept! :D Nejlepší mám já :-P

    OdpovědětVymazat
  17. ja už to píšem toľkokrát, že sa pustím do pečenia muffin a nikdy sa k tomu neodvážim, ale tieto vyzerajú ozaj skvelo:)

    OdpovědětVymazat
  18. mňaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam tak toto by som jedla furt

    OdpovědětVymazat
  19. Those look lovely! Please follow me :) -

    http://fashionsnack.blogspot.com/

    xxx

    OdpovědětVymazat
  20. To vypadá skvělě :) nedávno jsem dělala taky, ale makový :)

    OdpovědětVymazat
  21. taky se tomu teď docela věnuju, naposled jsem vyrobila ty s malinami a čokoládou...borůvkové asi příště, mám nejradši, když někumu fakt chutnají, to mě pak baví víc :)

    OdpovědětVymazat
  22. mňaaaaaam, dala by som si :)

    OdpovědětVymazat
  23. ty vypadají krásně, já si nedávno koupila plech na muffiny a začalo mě to hrozně bavit, borůvkový jsou taky na řadě :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©