pátek

RECIPE: chocolate muffins


Včera jsem se vrhla do vytváření muffin. Jak jsem psala, upekla jsem tři druhu, které se každé alespoň trochu liší v zásadních ingrediencích. Ale přesto všechny mají stejná základ, a to to nejjemnější těsto, které muffiny jen mohou mít :).

Napekla jsem celkem 5plechů a tři už jsou snědené... A na včerejší oslavě ty čokoládové sklidily opravdu největší úspěch :D.


RECEPT NA MUFFINY (12kousků) : 


240g hladké mouky (1/2 celozrnné , 1/2 obyčejné)
120ml mléka
60ml olivového oleje
3vejce
kakao
1kypřící prášek
1vanilkový cukr (20g)
80g třtinový cukr

Vše smícháme, přidáme čokoládu (buď čokoládové lupínky nebo si nadrtíme čokoládu na vaření na drobné kousky) a můžeme dát péct.


Více receptů naleznete v rubrice RECIPE
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. vypadají nádherně!:) škoda že teď držím dietu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají moc hezky, já je chci dělat příští pátek protože přítel má narozeniny, akorát jsem ještě nikdy nepekla, tak mám strach že to zkazím:(. Jinak máš krásný blog:)

    OdpovědětVymazat
  3. muffiny moc ráda peču, ale moc mi nechutnají - jsem divná :D moje rodina to ale ocení :DDD

    OdpovědětVymazat
  4. Ňam! Já se zítra chystám na croissanty :)

    OdpovědětVymazat
  5. určitě vyzkouším, muffiny miluju.

    jinak určitě o tom popřemýšlej. já si prostě myslím že blondýnám, zrzkám atd. strašně sluší zvýrazněný oči a obočí. :)

    OdpovědětVymazat
  6. super, diky za recept, ja som vzdy robila len tie z krabice a to nie je to prave orechove:) a kde si kupila tie cokoladove dibliky?
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. mnam , škoda , že neumím péct !
    http://theseassoninprint.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. vypadají moc dobře, škoda že se nadají ochutnat :) rády bych je upekla, ale bojím se, že můj kuchařský netalent by se taady silně projevil

    OdpovědětVymazat
  9. K nakousnutí, škoda jen že více nevyskočily ;)

    OdpovědětVymazat
  10. ja sa asi inšpirujem a odhodlám sa upiecť muffinky :D vyzerajú skvelo :)

    OdpovědětVymazat
  11. uplně jsem na ně dostala chuť! :) Musím si je zase někdy upéct :)
    France baby fashion

    OdpovědětVymazat
  12. Moc děkuji za recept, dnes jsem je pekla. Dala jsem do nich 2 rozmixované banány a trochu kokosu. Opravdu lepší těsto na muffinky jsem nikdy nedělala. Jsou opravdu nejúžasnější!!!
    Ještě jednou díky ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak na tyhle muffiny se vrhnu v co nejbližší době - až pořídim ten plech na muffiny.. :-DD
    Vypadají naprosto dokonale

    OdpovědětVymazat
  14. mmmm, ty provokatérka... :D kto mi ich teraz upečie?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©