pondělí

REVIEW: eye lines by bornprettystore

Tentokrát mám pro Vás recenzi na tekuté oční linky z bornprettystore.
Už napohled jsou dokonale propracované, takže by pomalu nikomu nevadilo, že by výsledek nebyl tak dokonalý, jak si představoval. Ale opak je pravdou. Výsledek je nad očekávání výborný.
PLUS: 
1.) štěteček dle vzezření vypadá sice dost "tuze", ale nakonec právě díky tomu se linky snadno nanáší ...
přirovnala bych jeho strukturu k fixe
2.) vydrží vám po celý den, aniž by se Vám obtiskly linky na horním víčku nebo se snad rozmazaly
3.)
naprosto rozkošný styling postaviček

MINUS:  nenalezeno
všechny jsou v černé barvě
MÁTE-LI ZÁJEM, S MÝM KÓDEM BUDETE MÍT NA TYTO LINKY 10% SLEVU
stačí zadat při objednávce můj kód CEAJ61
TADY PŘIKLÁDÁM ODKAZ PRO ZÁJEMCE O LINKY 
P.S.: slibovaná etapa recenzí začíná :)
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. jejda to su tie najkrajie linky ake som kedy videla!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci být taky zrzečkááá :( Akorát mi zrz moc nesluší :(

    OdpovědětVymazat
  3. já už bych si je koupila jenom kvůli tomu designu ! :D já jsem teď spokojená s e.l.f. linkama, ale až mi dojdou, zkusím možná tyto :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také mám teď jedny fixového charakteru a jsou super! Já je mám tedy z H&M a vyloženě jako fixa vypadají a jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, ty vypadají rozkošně :)

    OdpovědětVymazat
  6. They are so nice!!!
    Pass to my new blog and follow ! :)

    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, ty jsou roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty jsou skvělé !
    ta tvoje barva vlasů !

    OdpovědětVymazat
  9. jsou božííí :) už jsem koukala i na video u Lucky :P

    OdpovědětVymazat
  10. jééé :) tak to by bylo super :) byla bych moc ráda :) ale záleží na tobě jak budeš chtít

    OdpovědětVymazat
  11. Jéééé! U těch linek by mi asi ani nevadilo, kdyby byly špatné, protože ten obal je prostě boží :-D :-D A (opět a neustále) se nemůžu vynadívat na tvé krásné vlasy :) Taky bych chtěla mít po nabarvení takový odstín, ale to se mi asi nikdy nepovede. Achjo, závidím ti že si nic barvit nemusíš :D

    OdpovědětVymazat
  12. I don't like liquid eye liner especially this type I don't like the result I prefer those in pencils!
    xx

    OdpovědětVymazat
  13. to zní jako to co hledám! :) kde se dají koupit? dekuju! :)

    OdpovědětVymazat
  14. balenie je prekrasne!

    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Kvůli postavičkám abych se začla i malovat koukám :D:D

    OdpovědětVymazat
  16. Jej užasne linky, priam na zjedenie :) ďakujem za tvoj komentár máš veľmi pekný blog

    OdpovědětVymazat
  17. Ty se mi strašně líbí, v budoucnu si je koupím! :)

    OdpovědětVymazat
  18. jé, to je roztomilé!! koupila sis všech 5? a jsou všechny v černé, anebo jiné barvy? :)
    na kolik tě to vyšlo korun? a vůbec, povíš mi, prosím, jak funguje tahle bornprettystore stránka? jak se tam nakupuje, odkud to posílají a tak? já a anglické weby, to je trochu problém :) stačí jen stručně, prosím.

    OdpovědětVymazat
  19. vyzerajú jednoducho rozkošne :))

    OdpovědětVymazat
  20. jsou absolutně rozkošný! :)

    OdpovědětVymazat
  21. vypadají roztomile! Škoda, že mi černý (a vlastně všechny)linky nesedí, jinak bych do nich též šla.

    http://natalji.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Taky jsem si je objednala,mám je už na cestě,už brzy budou u mě :D.

    OdpovědětVymazat
  23. Jééé..to jsem ani netušila, že takové linky existujou. Jsou naprosto kouzelnééé

    thepetras.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. taky tyhle jsou krásný :) Na linky jsem bohužel tele, nikdy se mi ještě nepovedly tak abych s nimy vyšla z domu :D mimochodem ti to tam strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahojky, tak jsem objevila další zrzku blogerku :) Moc příjemný zjištění musím říct. Jinak obdivuju každýho, kdo umí s linkama zacházet. Já zvládnu tak spodní.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©