středa

REVIEW: syoss

Dobré ráno/dopoledne... Je to zvláštní, ale to celodenní ležení na břiše je namáhavé. Spím potom i 10hodin denně (když nepočítám odpočinek se zavřenýma očima, kdy čekám až mě přestane bolet zadek), o bolestech zad a loktů a ramen nemluvě.  A fór dne byl, že když jsem se zvedla a šla z mamčou, tak jsem si zase vyvrtla naražený kotník, protože zvýšila hlas :D...  Přítel říkal, že se prý táhnu jako zombie :D. Lepší, než-li hlídací pes.
Teď se ale děsím odpoledne, musím se došourat na poštu, abych poslala 2balíčky. To bude moje smrt. (Myslím, že s berlí a šátkem přes hlavu mě nikdo nepozná)
Je to měsíc, co jsem si pořídila šampón značky SYOSS. Nevím zda-li to bylo reklamou v televizi nebo všemožným vychvalováním tady v bloggové sféře.
A tak, když mi začal docházet můj dosavadní šampón, řekla jsem si proč nevyzkoušet tento "malý" zázrak (jak vy říkáte)...
A můj názor?

PLUS:  moc hezky voní
MINUS: nepocítila jsem po jeho použití žádný rozdíl.
Ani bych neřekla, že splnil to, co sliboval.
Dokonce bych řekla, že interval mezi jednotlivým mytím vlasů se zkrátil.
co se sprejů jakékoli značky týče, tak bych řekla, že většina je průměrných stejně jako tento syoss. Takže vlasový sprej Vám nemohu vychválit, ale také Vám ho určitě nebudu vymlouvat :). Co vám budu říkat, vlasy mi nevypadaly, a to je úspěch, ne? :D
ZÁVĚR:
Syoss je průměrná značka na trhu, která vašim vlasům během jednoho použití nevdechne dokonalost a bohužel ani po dalších a dalších použitích  :D.... Ale nenechte se mnou odradit. Vždyť řada ostatních tvrdí, jak je dokonalý.



SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. no to som este ja praveze nepocula ze by niekto chvalil,len same ze je to sice lacne ale onicom...

    OdpovědětVymazat
  2. Jééj, to musí bolet :( . A já Syoss naprosto nesnáším. Zkoušela jsem ho jednou od kamarádky na chatě a měla jsem po něm vlasy jako chemlon a to je mám normálně kvalitní a skoro nic jim neublíží.

    OdpovědětVymazat
  3. ale vlasy mas nadherne a prajem co najskorsie uzdravenie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho nemám ráda. Nevyhovuje mi, vysušuje, mám po něm vlasy nepříjemné. Po nadšené koupi následovalo zklamané vyhození do koše.

    OdpovědětVymazat
  5. Pocula som od kadernikov ze sampony Syoss je to najhorsie co sa v drogeriach mohlo objavit..

    OdpovědětVymazat
  6. Slyšela jsem že Syoss je prý nejhorší šampón. Taky i barvy od této značky stojí za nic. Já jsem měla Syoss na barvené vlasy ale že by moje vlasy byli krásnější to se říct nedá :D

    OdpovědětVymazat
  7. tak to nejako zvládni a potom znova oddychuj :)) syoss som mala a tiež som očakávala trocha viac, myslím, že je to klasicky priemer, aj keď jedno obdobie som si myslela, že mám vďaka nemu objemnejšie vlasy :D iba myslela...

    OdpovědětVymazat
  8. Mamka si jen nemůže vynachválit ty barvy, ale šampon jsem taky slyšela, že nic moc není...držim palce s tím belháním se!

    OdpovědětVymazat
  9. I moje kadeřnice mi řekla, že to je nejhorší šampon. Umývala tím zem:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Mě teda Syoss absolutně nevyhovuje ;).

    OdpovědětVymazat
  11. Osobně mám Syoss ráda (Asi tu jsem jediná!:D). A i většina mích kámošek ho používá! Měla sme ho na lupy a opravdu mi pomohl!;) Nevím no! Já na tu značku nedám dopustit!;D

    OdpovědětVymazat
  12. ja som ho skusila hned ako to prislo do drogerii ako novinka, tvarili sa ako profesionalna znacka, ale podla man teda nic moc

    OdpovědětVymazat
  13. je v tom stejně jen samý silikon a neslibuje nic co splňuje.. spíš bych řekla, že je horší jak levnější šampony :X na hlavu si to víckrát nedám.. akorát po něm elektrizují vlasy a připadají mi míň kvalitní,... no děs!

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní24/8/11 11:10

    neříkala jsi, že jsi ostříhaná? ani mi to moc neřijde.

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní24/8/11 11:12

    jinak to s tim obarveníobočí - nešla bych do toho dokud jsi zrzka, jakákoliv barva by vzhledem k zrzavým vlasům vypadala příšerně včetně hnědé.

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní:
    no podle toho co mi vypadalo mám část vlasů zkrácených a to převážně vzadu. (nečekaně)
    Anonymní:
    obočí jsem už obarvené měla. A vypadalo to moc hezky. Tak proč tak silná slova.

    OdpovědětVymazat
  17. Naprosto miluju barvu a kudrnatost tvých vlasů!:))

    OdpovědětVymazat
  18. Ja používam Syoss už nejaký ten polrok a musím povedať že som s ním veľmi spokojná :) Vlasy, ktoré som si dovtedy musela umývať každý deň si teraz umývam každé tri dni, nemastnejú mi tak rýchlo. Syoss im dodal aj pekný lesk a nádherne voňajú :) Ja som s ním spokojná dosť. Ale 100 ľudí, 100 chutí.

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. tak to mě syoss vyhovuje, ale to bude asi tím, že já si hlavu můžu mýt jakýmkoliv šamponem (který je aspoň trochu kvalitní) a mám vlasy hezké :) teď používám wellu a ta je taky super :) asi mám jiný vlasy :D

    OdpovědětVymazat
  20. ja som mala farbu od Syoss a bola fakt k ničomu

    OdpovědětVymazat
  21. syoss milujem s kondicionerom a maskou mam prenadherne vlasy ! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrá recenze :) určitě nevyzkoušim;D

    OdpovědětVymazat
  23. presne tento tmavo ružový som mala. je to ten proti krepeteniu, nie?:D akože vôbec nepomáhal a hlava ma zo syossu horzne svrbí ak ho používam dlhšie než mesiac. takže som ho vymenila za iný šampón :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©