pátek

scary bedroom for me and for two boys

ha náhodou si příjdu takhle domů z noci plné her a pojídání a koukám, že se mi tu uveřejnil měsíc starý článek, který jsem neměla ani v plánu uveřejnit s tou největší hrubkou na světě :D.
Takže Vám popřeju pěkný páteční den :)
A recept na muffiny bude co nevidět... A nechci se vychvalovat, ale tyhle muffiny jsou opravdu ty nejlepší, které jsem kdy jedla! :)

SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. už jsem ti říkala, že si roztomilá?:)

    OdpovědětVymazat
  2. kde to jste?:)
    líbí se mi jak jsi přírodní:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nechci být rypna, ale píše se boys ne boyes :)

    OdpovědětVymazat
  4. mas strasne peknu farbu vlasov!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná změna vzhledu blogu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tá izba sa mi z fotiek veľmi pááči : )))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak práve to som pozerala ako prvé ..takže to odškrtnuté mám a práve preto mi to nejde do hlavy kde som to pokefrila :)

    OdpovědětVymazat
  8. sluší ti to ;) nenapadlo tě někdy ztmavit si obočí? myslím že by ti slušely výrazný oči.. nemůžu si pomoct :D

    OdpovědětVymazat
  9. Lovely photos!!
    Kisses
    http://www.lookladymode.com/

    OdpovědětVymazat
  10. krásna si :) tá prvá fotka je taká strašidelná :D:D:D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©