neděle

She dreams

V noci jsem nemohla kvůli bolestem spát. Usnula jsem až po čtvrté hodině ranní a už v šest jsem byla zase na nohou. A tak jsem si alespoň zpříjemnila noc sněním o tom, jak bych si zařídila byt a později i rodinný dům. Vždy ráda přemýšlím o tom, jak bych si se svou rodinnou zařídila dům svého táty, babičky nebo dům mé maminky. Zda-li by moje rozvržení nábytku bylo lepší a celý výsledek útulnější a zároveň stylovější, než-li to má moje rodina zařízené nyní. A přitom přemýšlím i nad tím, jak by se vše dalo finančně zvládnout a proto fotky z poslední návštěvy  IKEA

SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Joo o tom taky dost často sním :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zas dneska měla takovou romantickou melancholickou náladu a přemýšlela o tom, jakou budu mít svatbu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna si opět projíždím katalog Ikea na další rok a kroužkuji, kroužkuji a kroužkuji. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jé Ikea ! :) Jsem tam dlouho nebyla.
    Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Já chci do Ikei, pořád plánuji jak si zařídit pokojíček. :)

    OdpovědětVymazat
  6. taky dost často přemýšlím nad tím, jak bych si zařídila byt/dům.. jsem s tím už snad i nemocná :D

    a mrzí mě to spaní :( vím jaký to je, když člověk nemůže usnout.. viz. jak jsem byla spálená, to bylo hrozný. nespat..

    OdpovědětVymazat
  7. milujem IKEu :) viem v nej stráviť pokojne aj 3 hodiny :)


    tiež som snívala a snívala o tom, ako bude vyzerať moja izba, ale našťastie mi moji rodičia sny uskutočnili a mám ju úplne zmenenú :)

    OdpovědětVymazat
  8. to dělám taky! Věci z Ikei miluju, takže už přesně vím, že můj první byteček bude vybaven většinou věcí z ní, především kvůli ceně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak o tom taky často sním. I když mám svůj byt,tak přemýšlím co bych sem ještě chtěla a jak bych to předělala :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Ikea je nejlepší místo na bydlení!

    OdpovědětVymazat
  11. Já pořád přemýšlím,jak bude vypadat můj byt, jakou bude mít barvu, ale v tom snění se zastavím a řeknu si: ,,Budu mít vůbec na to peníze?" :D

    OdpovědětVymazat
  12. taky bych do IKEA potřebovala, plánuju Anně dětský pokoj a taky kuchyňku DUKTIG s výbavou k Vánocům, tak tam nechám asi majlant :)
    i když znám spoustu lidí, co IKEA odsuzují, já ji mám ráda :)
    dree

    OdpovědětVymazat
  13. V Ikee jsem také nedávno byla, miluji to vybírání, dělali jsme novou skříň, takže se nakupovalo a nakupovalo :-)

    OdpovědětVymazat
  14. aj ja často premýšľam o tom aký budem mať dom ... ale skôr celkovo :)

    OdpovědětVymazat
  15. mám rovnaký sen a neskutočnú chuť ísť do Ikey :)

    OdpovědětVymazat
  16. pokud máš ráda vintage kousky tak zavítej ke mě na nově vytvořený shop :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©