neděle

She isn´t happy

ještě doteď netuším, jak nacpat upevnit to stínidlo na stojan, aniž by mi praskla žárovka :D
V poslední době nemám nápady. Pravděpodobně to bude nynějším počasím. Vždy, když píšu, že je ošklivo, tak znenadání vyjde sluníčko.... tři, dva, jedna... NIC :D... Možná právě proto jsem se těšila na léto, protože jsem doufala, že fotky při západu a východu slunce budou patřit k těm nejlepším z celého roku. Ale kde nic, tu nic.
Dokonce teď lituji, že jsem těch 10tisíc neinvestovala raději do dovolené místo toho, abych si zvelebila svůj pokoj. I když na druhou stranu mám alespoň hezký pokoj, když už není kam chodit v tomhle počasí. Na druhou stranu (nepoužila jsem už tohle slovo?) ... na třetí stranu (no to je nesmysl)  Ale také jsem to mohla utratit za větší nesmysl. Určitě.... A nebo se snažím samu sebe pouze uchlácholit...???
válení se v posteli je v tomhle počasí mojí rutinní činností 
Včera jsem měla možnost shlédnout snímek "Jmenuji se Oliver Tate"... Zpočátku jsem byla skeptická..Ale kdo by také nebyl po přečtení pár kritik.
Nakonec jsem tímto filmem byla velice mile překvapená :). Takže, kdo jste ho náhodou ještě nestihli, tak určitě není důvod otálet.

po výměně lustru mi příjde pokoj najednou celý chladný... Ale zase absolutně sladěný :):D.... Jednoduše nevím, co chci.
Je zvláštní, že se mi nedopatřením mezi 6polštářů určených ke spaní na břiše připletl 7., který je určený na spaní na zádech :D... Alespoň mohu v noci měnit polštáře podle toho, jak se budu otáčet ze strany na stranu :D

SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Já chci taky sluníčko a na dovolenou, ale chci i zkrášlit pokoj. :D:P:) Líbí se mi tvé škrtlé věty a celkově jak píšeš. :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jestli v tom pokoji budeš žít dalších pár let, tak to určitě byla dobrá investice :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem ted rekonstruovala pokoj, a nelituju- aspon se mi tam bude (snad) lip ucit na maturitu :))

    OdpovědětVymazat
  4. Oliver mě mile překvapil, dobrej film, ale mohlo tam být více britského humoru.

    OdpovědětVymazat
  5. Mýslím, že cítit se dobře v pokoji je lepší než dovolená:)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní7/8/11 18:37

    Zkus k tý lampičce dát nejdřív to víko a pak teprve žárovku, já jsem taky takhle s jednou lampičkou bojovala a nakonec se mi to takhle podařilo :)

    OdpovědětVymazat
  7. No právě takhle jsem to udělala a asi po 20minutách v tom ta žárovka praskla. Navíc jakmile jsem nasadila na stojan stínidlo, tak žárovka nesvítila.

    OdpovědětVymazat
  8. teda to jsem nevěděla že jsou polštáře rozdělený na druhy :D jsem nevzdělanec.. :D

    a koukám že s lampičkama je pěknej problém, snad to vykoumáš :D

    OdpovědětVymazat
  9. tak treba byla spatna zarovka ...

    OdpovědětVymazat
  10. No já jsem se teď rozhodla udělat z jednoho pokoje šatnu...zatím jsem tam nestihla nakoupit skříně a botníky, atd...protože mě to popadlo o víkendu (a před výplatou) :-DD Ale co venku, když je ošklivě :-DD

    OdpovědětVymazat
  11. Hezka lampa :) Nahodou, clanek byl i pres pocasi hezky :) Zvu te na mou soutez! :)

    OdpovědětVymazat
  12. taky byych potřebovala obměnit pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja mám novú izbu a na dovolenku nechcem :D (cháp to takto:chcem iný nábytok,väčšiu izbu,na bielo steny a potrebujem ísť na dovolenku :D )

    OdpovědětVymazat
  14. co takhle dat stínítko a až potom žárovku??? :D :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ale to už jsem dělala... A Pravděpodobně jsem vybrala dva kusy, které k sobě nesedí.

    OdpovědětVymazat
  16. naštěstí mě teď ještě zvelebování mého pokoje netrápí, ale co není může být( budeme se zřejmě stěhovat) tak se toho bojím jak "čert kříže" :D

    France baby fashion

    OdpovědětVymazat
  17. mohla si mať dovolenku, to je pravda ale takto máš peknú izbu a to je tuším lepšie. v tej budeš dlhšie ako by si bola na dovolenke :)

    OdpovědětVymazat
  18. pokoj je určitě dobrá investice, dokáže to zlepšit náladu, když přijdeš unavená po náročném dni domů :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©