středa

She stole my hair dryer

Tentokrát Vám ukážu málo, se kterým se spokojím, jde-li o každodenní úpravu vlasů.
Tedy krom toho, že při poslední návštěvě mě sestra připravila o fén na vlasy, takže mi teď nezbývalo nic jiného, než vytáhnout ten stoletý, který jsem chtěla vyhodit ve chvíli, kdy jsme si pořídili ten nový. Teď jsem nakonec mamince vděčná, protože bych si vlasy musela sušit 3hodiny místo té jedné :D, kterou jsem s tímto fénem při sušení vlasů strávila. (:D)
Takže jedu na nákup...Uvidíme, co si krom nového fénu pořídím :D.
Miluju retro... ale jen když ho nemusím používat :D
věřte nebo ne, ale po vyfoukání jsem si připadala jako nikdy před tím při fénování :D. Ten pocit, že jsem to dokázala :D je nepopsatelný :D
Ale  když vydržím ještě pár let, tak by mohl mít i nevyčíslitelnou hodnotu :D
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. :D ten retrofén je nejlepší :D a jinak děkuju, koukala jsem se a stojí 200,- :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední fotka mě vážně rozesmála! :D nedokážu si představit, že si tím foukám vlasy (podobný fén máme na rozdělávání ohně! :D) Takže ti gratuluji, že jsi to zvládla! :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak ten fén je dobrej no :D :D hned bych brala ;D ;D

    OdpovědětVymazat
  4. :D už ten bude mít veelkou hodnotu :D hah :D a nic si nekupuj! :D VYDŽ!

    OdpovědětVymazat
  5. hehe :D pobavila jsi mě tím fénem! :D

    OdpovědětVymazat
  6. haha takovýhle fén má moje babička, a bylo to něco hroznýho si s ním foukat moje hustý dlouhý vlasy.. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Takový fén jsem nikdy neviděla! Ty jo!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten fén je úžasnej :D Obdivuju tě, že jsi to s ním zvládla! ;))

    OdpovědětVymazat
  9. starožitnosť :DDD
    moja babka má taký, keď ho zapneš, tak ani necítiš, že nejaký vzduch fúka :DD

    OdpovědětVymazat
  10. Ha, takový jsme taky kdysi měli :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ten fén mě rozesmál, je skvělej. :D:D

    OdpovědětVymazat
  12. máš toho dosť na tie vlasy :-) ja si radšej vlasy suším prírodne, takže fén mi leží v šuplíku :D

    OdpovědětVymazat
  13. Závidím Ti odvahu! To bych se bála dát do zásuvky :D

    OdpovědětVymazat
  14. náhodou, fén je fajnový!!! by som ho vyložil na poličku, fakt! :)

    OdpovědětVymazat
  15. ten fén je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojí, mohu se zeptat, kde si koupila ten Syoss? já si ho jednou koupila - dost mi vyhovoval a teď už ho nemůžu nikde sehnat.. děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  17. :DDDDDDD boží fén , musím říct, že něco podobně historického vlastní má babička :D
    France baby fashion

    OdpovědětVymazat
  18. Budu čekat s Tebou, protože tenhle fén mám doma taky schovanej :D

    OdpovědětVymazat
  19. Jak dlouhé máš vlasy? :) Já si fénuju vlasy jen cca 15 minut ani to ne :D:) Jnak fén je fakt boží :)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní3/8/11 21:09

    taky nechápu tu hodinu...vlasy mám asi 10cm nad zadek a pomocí kulatého kartáče a fénu mi to trvá tak 20min. Kačí.

    OdpovědětVymazat
  21. Jo ten má babička:D:D:D vím co to je za peklo sním:D jednou sem ho musela táhnout na bazén:D

    OdpovědětVymazat
  22. trochu inteligence a při pročítání článku by ti došlo, že ten fén je tak starý, že téměř nefénuje

    OdpovědětVymazat
  23. wau to je starožitnost :D:D chuděro fakt musí fénovat strašně pomalu :D nezavidím :D

    OdpovědětVymazat
  24. Do nedávna jsem tento retrofén používala, máme úplně stejný, jenže jsem ho spálila, tak už nevsázím na retro, ale radši na kvalitu :D

    OdpovědětVymazat
  25. ten fén je opravdu zajímavý :)
    já si vlasy nijak neupravuju prostě vztanu trochu pročešu a jdu. hrozně obdivuju tvoji barvu hned bych ji vyměnila

    OdpovědětVymazat
  26. Hej, ten fén je fakt boží :)

    OdpovědětVymazat
  27. tenhle historický fén jsme doma taky měli :D jen byl celý bílý.

    OdpovědětVymazat
  28. Takový fén má kamarádka, a když jsem si u ní barvila vlasy... zajímavý zážitek :D. Jsme se modlily, aby nás to nezabilo, protože přebíjel .

    OdpovědětVymazat
  29. Mám úplně stejný ale už jen vystavený.Raději mám nový je mi ho líto

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©