úterý

Shopping evening

Co vy a večerní nakupování? 
Včera jsem si po delší době zajela na nákupy. Sice cesta tam byla více než bolestivá. Ono to sezení na boku bývá často změněno na to normální díky všem dírám v silnicích. Ale co bych kvůli nákupům nepřetrpěla.


Nejvíce se můj úraz projevoval ale až při nákupech. Do kabinky jsem si brala na vyzkoušení maximálně svetry nebo bundy do pasu :D. Myslím, že to mluví za vše. :D Takže si dokážete představit, co jsem si asi tak domů přivezla.  
Fotky těch pár věcí, co se skrývají v nákupních taškách uveřejním během pár dní.  Ale neočekávejte nějaké větší množství. Jak říkám, až budu úplně zdravá, vrhnu se na v obchodním centru na trika, kalhoty, kabáty a taky boty. :D 
boty H&M
a na závěr jedna taková bonusová
P.S.: miluju večerní atmosféru v obchodním centru...
photos by BOYFRIEND
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. mas krasny saty!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tady Ti to straaašně moc sluší, jsi kočka! :) A jsem zvědavá na úlovky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tady ti to fakt sluší :)
    Tak to je super, že se to takhle krásně hojí! Motorky nezavrhuju z tohohle důvodu, navíc - to se může stát i těm nejlepším řidičům, spíš proto, že mi připadají na dvou kolech nestabilní :D Já vim, možná divnej důvod, ale asi mě nikdo nepřesvedčí o opaku, stejně jako o tom, že letadlo je dopravní prostředek s nejmenší nehodovostí...prostě do něj nevlezu, protože se to vznese a už tě nikdo nezachrání :D ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá na úlovky a přeju ti, ať už tě to tolik nebolí ;)

    OdpovědětVymazat
  5. jsem zvědavá co jsi ulovila :P

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné šaty :) těším se na ten článek s tím oblečením :)

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi to to pristane a tá posledná fotka je skvelá, tiež mám rada také to večerné nakupovanie :)

    OdpovědětVymazat
  8. J a preferujem nákupy väčšinou cez deň, asi ta bude tým, že chodím nakupovať väčšinou sama, ale keď ideme s kamoškou na čase nezaleží :)

    OdpovědětVymazat
  9. beautiful, i really like your blog, will follow you! <3

    OdpovědětVymazat
  10. Sluší ti to, máš krásně šaty! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na tej druhej fotke je úžasná obloha :) Nemôžem z tej fotky.. :)

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. obchoďáky jsou večer super ;)

    OdpovědětVymazat
  13. jaaj zišli by sa mi take jednoduche balerínky :) inak pekne fotografie :)

    OdpovědětVymazat
  14. tá posledná je rozkošná :)

    OdpovědětVymazat
  15. jednou jsem dojela do shoppingu půl hodiny před zavíračkou a nic jsme nestihla :D mám raději odpolední nákupy. prázdné obchody nemám ráda, protože tím víc po mně personál kouká a to já nesnáším.

    OdpovědětVymazat
  16. Ty šaty jsou fakt pěkné. :) Těším se až nám ukážeš co sis koupila. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Je to fórum a ten kostel nakřivo nebo jsem zase úplně vedle? :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©