čtvrtek

Typical Day

Poslední dny prázdnin trávím odpočinkem, kdy si hezky lebedím v posteli, koukám na seriály a do toho se cpu jogurtem :D....
Ale taky, co se dá v tomhle počasí dělat....
A nová zjištění posledních dní?  televize vážně vzdělává :D 
1.) Dle dokumentu na čt2 se k nám blíží malá doba ledová, která může trvat i 40let !
Takže se bude více zabíjet pro kožešinu?
2.) Ve škole jsem asi poslouchala špatně dokument z BBC, protože dle seriálu L WORLD, ženy s delšími ukazováčky jsou lesby.
Tak proto jsem se před dvěma měsíci nemohla dopátrat toho, proč dle mého malého ukazováčku (než-li prsteníčku) nemám být žena, ale muž.. :D Jupí, jsem heterosexuální :D....

SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. haha fajnovy clanok, mas krasnu izbu :)
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavé poznatky :D :D já mám delší ukazováček jen na nohou :D
    pěkné fotky! a ten jogurtík :D áá
    užívej si, já taky dělám "nic" :)

    OdpovědětVymazat
  3. Malá doba ledová musí přijít, já to v rámci egeografie tak trochu studuju, doporučuju výpisky z Velké knihy klimatu, zajímavé jak sviňa!
    Tvůj blog mám ráda!

    OdpovědětVymazat
  4. ty máš tak krásnu izbu :)

    OdpovědětVymazat
  5. ukazováček musí být delší než prostředníček? pak jsem taky heterosexuální :D

    OdpovědětVymazat
  6. néé já nechci dobu ledovou, já mám ráda teplo! :D

    OdpovědětVymazat
  7. fú ha no to si ma teda informovala riadne ...že doba ľadová...mám sice rada zimšie ale nie extrém :)

    OdpovědětVymazat
  8. jídlo, jídlo, jídlo :*

    OdpovědětVymazat
  9. máš krásný pokoj :)
    jestlli bude doba ledová tak se zblázním, nesnáším zimu :/

    OdpovědětVymazat
  10. chcem takú posteľ :D ale ozaj a máš úžasnú farbu vlasov, krásna ♥

    OdpovědětVymazat
  11. juhuuuu jsem stoprocentně heterosexuální :D

    OdpovědětVymazat
  12. Dobu ledovou nechci!! Jenom teplíčko, škoda, že se nemůžu stěhovat do teplých krajin :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Doufám, že doba ledová nepříjde, ale informaci o lesbách jsem taky slyšela z onoho seriálu a jsem tedy asi lesba (:DD).
    Líbí se mi ty fotky:)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní18/8/11 20:57

    Ten fotak drzis jak koza hrabe! :-)))

    OdpovědětVymazat
  15. Hele, ten jogurt vypadá extra chutně, yummy ♥

    OdpovědětVymazat
  16. haha, vtipnej clanek! :)
    Chci tvuj pokoj!:)

    OdpovědětVymazat
  17. máš nejkrásnější barvu vlasů! :) a ja su "díky bohu! taky heterosexuál :D
    France baby fashion

    OdpovědětVymazat
  18. mňam ten jogurt! aké máte počasie?:O u nás je krásne. síce je pravda, že som dnes prišla z chorvátska ale aj tak sa nezdá, že by tu bolo škaredo :D

    OdpovědětVymazat
  19. tvoje vlasy su dokonale !!

    http://veronikaflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©