pondělí

eGifts.cz

Už delší dobu hledám obchod, kde bych mohla koupit pro své kamarády nebo příbuzné dárky, které nebudou tak stejné jako všechny, které každoročně, ať už k narozeninám nebo k jiné příležitosti, dostávají. A tak jsem nedávno objevila obchůdek, který už ve svém názvu dárek obsahuje. Jedná se o eshop eGifts.cz.

A právě Dnes mi přišel balíček z tohoto obchůdku. Objednala jsem si tyhle úžasné stylové hodinky a čajíčky jako prostý dárek.
Dlouho jsem Váhala, které hodinky si vybrat, jelikož mají opravdu velký výběr barev a bílé a žluté mě oslnily asi ze všech nejvíce, ale nakonec jsem upřednostnila vkus nad stylem a černá měla mé ano, navíc cena byla naprosto úžasná.
Pokud jste u rozbalování právě nestihli postřehnout, jak hodinky vypadají, ukážu Vám je v dalším článku v celé své kráse. A pro nedočkavce....všechny odstíny hodinek naleznete tady.



MÁTE NA MĚ NĚJAKÉ OTÁZKY?
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Moc pěkné, jdu se na eshop hned mrknout. :)

    OdpovědětVymazat
  2. nejlepší je, že dárky příbuzným kupovat nemusím, nemám s nimi dobrý vztahy, tak alespoň ušetřím :)

    OdpovědětVymazat
  3. díky, na to se musim podívat.

    OdpovědětVymazat
  4. díky za tip, hned se podívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty hodinyk nevypadají špatně, už se těším na post s nima! A tohle rozbalování balíčků mám hrozně ráda..! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty čaje jsem kupovala též, ale teda za mě nic moc. Na podobných stránkách, jako uvádíš ty, nakupuji dárky už pravidelně. Je to rozhodně nejpohodlnější zůpsob nákupu nejen dárků :)

    OdpovědětVymazat
  7. jakmile je ochutnám, dám vědět, jak mi chutnaly :).

    OdpovědětVymazat
  8. mm, hodinky vypadaly na stránkách parádně :)) a jsem zvědavá jaké budou na ruce :)
    France baby fashion

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj ceady, dekuju za koment, jak se mas?:)
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezky nakup! Na stranky se hned podivam :) A jeste, muzu se te zaptat na jaky strance/programu delas ze sety fotky hybou? nemuzu to nikde najit :( byla bych moooc rada! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné, ty hodinky vypadají úžasně.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný obchod, zítra ho celý pořádně prošmejdím ;-). Já jsem dlouho nemohla objevit obchod, kde bych nakupovala originální a nevšení věci, tak jsem si ho nakonec otevřela sama a teď stačí jen zajít do kanceláře a skladů, vybrat tam všechno, co potřebuju a dárky se můžou rozdávat. Ale i když obchod s dárky vlastním, neznamená to, že nenakupuju jinde. Ba právě naopak - jsem hrozný maniak, takže EGifts vyzkouším. Ten gumový medvěd za 900,- by byl skvělý dárek pro dědu :-)). Přeju príma večer.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  13. jej, taký balík by som aj ja privítala a hodinky vyzerajú pekne:)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní15/8/11 23:20

    Kupovat si hodně špatný napodobeniny značek mi přijde smutný, ještě to propaguješ jako bůhvíjakej kauf, zklamáváš mě, holka. Q

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní15/8/11 23:38

    Tak tváříš se, že se o módu lehce zajímáš, proto mi přijde zarážející, že ti nepřijde divný si něco takovýho koupit. Zvlášť když je to takhle očividnej fejk. Hezký věci jsou i levný, nepřišlo by ti lepší pořídit si hodinky, který na nikom neparazitujou? Máš teda padělků víc? :)
    Q.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©