úterý

September wishlist

Tak tyhle botičky jsou mým snem. Objevila jsem je tady na této stránce.
A až si našetřím... tak budou moje :) A to asi už brzy, protože jsou zlevněné na neuvěřitelných 576 Kč



P.S.: pokud si je koupíte dříve než-li já, dejte mi vědět, jaké jsou
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Jéé, ty vypadají roztomile! :)

    OdpovědětVymazat
  2. roztomilé ale ty první nedoporučuju.. viděla jsem v tom jít slečnu - měla na obou patách úplné boláky zalepené náplastmi a botky měla polovyzuté, protože se to zřejmě nedalo vydržet..

    OdpovědětVymazat
  3. Sú pekné,no videla som už aj krajšie,podobné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sú kráasne len ja by som ich asi nemohla nosiť, ja sa totiž prišerne potím a v tom by to bolo extremne extrémne

    OdpovědětVymazat
  5. krááááásné! :)hned si musím tu stránku prohlédnout :)

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě nesoudím z fotek, Tvé fotky jsou skvělé a nedovolila bych si je urážet :D Pokud je to tedy vážně Fórum v ústí a ten kostel uprostřed, tak ano, je nakřivo, nevím jestli z boku, ale zepředu je to vidět hodně, zrovna v neděli jsem tam seděla v KFC na zahrádce a kochala se tím bizarním pohledem :D

    OdpovědětVymazat
  7. rozkošné sú, tiež som premýšľala, že si jedny objednám :)

    OdpovědětVymazat
  8. ooo, tie so srdiečkom a tie modré! chcem tiež ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty bydlíš v Ústí? Já jen, že v minulém bylo ústecké FORUM, ne?

    OdpovědětVymazat
  10. ty třetí bych brala, ale na podpatku, asi si je koupím k osmnáctinám:)

    OdpovědětVymazat
  11. sú nádherné ♥

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. ty se srdíčkem jsou nádherné!! :)

    OdpovědětVymazat
  13. this shoes is so funny! I loved! :)

    OdpovědětVymazat
  14. nejhezčí jsou ty třetí ,ale brala bych je jako jess na podpatku a od vivienne westwood :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tie modré som si chcela objednať, ale bohužial nemali na sklade inak sú nádherné všetky :)

    angienikollfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Jsou krásné, ale já jsem spíš na podpatky O:-))

    _________________
    Navštivte můj výprodej oblečení, ceny do 199,- http://fly-flew.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. tie vpravo hore boli tuším celé leto v gate. a asi tak za 5€ :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mam doma dvoje od téhle značky, jsou fajn a pohodlné :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ja bych brala ty modre a ty se srdickem. Akorat se mi porad nechce verit, ze je to pohodlne, vypada to jako guma, co "taha" za kuzi:)

    OdpovědětVymazat
  20. ty se šněrováním, naprosto ty samé akorát ve zlaté barvě mám z GATE za 80,- Kč... před slevou za cca 189,-. :) viz můj blog

    OdpovědětVymazat
  21. tie ružové sú mega, mega!!

    a tie so srdiečkom! ááá :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©