čtvrtek

Biker boots

Opravdu jsem si oblíbila tento styl bot. Ale stále váhám...
KOUPIT nebo NEKOUPIT ?
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. Určitě koupit, jsou super, často je nosí Chiara Ferragni, její kombinace jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  2. koupit :) sou bezvadné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kupiiiiiť...sú superské! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Koupit, počkej jak s nim budeš v sychravém počasí spokojená!

    OdpovědětVymazat
  5. to je najväčší hit...ja jedny mala ale dala som ich sestre boli mi veľké objednala som ich z anglie ...a vybrala som zlé číslo
    takže jednoznačne kúpiť !!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou bombový! :) Viděla sem podobné v Tally Weijl a dalo mi strašnou práci odejít bez nich! :D Jestli je tam budou mít ještě příště tak asi podlehlu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud je máš k čemu nosit, pak klidně. Nejhorší je koupit si nějakej novej módní kousek, který je úplně jinýho stylu, než máš šatník a pak si k tomu nemít co vzít.

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych je nenosila ani nechtěla, ale k tobě se hodí. No hlavně, aby si byla spokojená!!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jany: s tím opravdu problém nemám :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ale teda za 200E bych do nich asi nešla no.

    OdpovědětVymazat
  11. Sú úžasné ja by som neváhala a kúpila by som si ich! :) Sú krásne :)

    angienikollfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Jsou skvělé!!! Koupit!

    OdpovědětVymazat
  13. mne sa nepáčia,ale viem že máme trošku odlišné štýly :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní1/9/11 20:38

    to si děláte srandu lidi:D příšerná příšernost, díky bohu za to, že aspoň můžu koukat na fotky elegantních chic francouzek a ne na českej (ne)vkus.

    OdpovědětVymazat
  15. ak vieš ako ich nosiť, čo myslím, že vieš, tak určite :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se moc nelíbí a myslím, že budou dělat tlusté lýtko, jedině na slečnách o muší váze a hodně vysokých, třeba jako Chiara.

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní2/9/11 09:50

    Když takhle váhám tak si pro sebe řeknu: " noha už mi neroste " ... a koupím. K té anonymní : nechápu co mají tyto boty společného s českým nevkusem. Český nevkus by byl vzít si k těm botům růžovou sukni s kanýrem, károvanou košili a sportovní bundu - to u Tebe Ceady nehrozí. ty máš vkus i šarm.
    Pěkný den Katka

    OdpovědětVymazat
  18. Upřímně se mi moc nelíbí, ale je to jen můj názor! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Souhlasím s Bezegou, taky si myslím, že tyto boty jsou spíš na dlouhé a hodně hubené nohy. Jak ses nakonec rozhodla? ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní3/9/11 10:10

    Koupit!!!!!:-))
    B

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©