čtvrtek

Blue skirt

Tento komplet na mně můžete vidět pokaždé, když otevřete můj blog :). Ano, ten obrázek v záhlaví je upravovaná fotka mě samé :).
Tuhle sukni po babičce jsem si opravdu oblíbila, ale přesto jsem ji měla na sobě zatím jen dvakrát. (zvláštní, když ji mám tak ráda) Babička si ji nechávala šít, když jí bylo asi tolik, co je dnes mně :). Je hezké zjistit, že naše prarodiče nosili i pěkné věci :). Nemyslíte? :)


V tuto chvíli už asi stávkuji s řadou dalších studentů a profesorů před naší školou. A pokud jsem si nezapomněla fotoaparát, tak Vám tady možná uveřejním odpoledne nějaké fotografie, abyste měli bližší představu o tom, co se v dnešní den dělo.
kabelka H&M, triko H&M, sukně by Grandmother
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. má naozaj krásnu farbu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí hlavně to tričko... Nová kolekce? Nebo už ho neseženu?? :D

    OdpovědětVymazat
  3. sukňa je ozaj krásna, babička musela byť tiež štýlová :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta sukne je krasna
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ta sukně je krásná, vlastně celý outfit. Krásně to k sobě ladí :).

    OdpovědětVymazat
  6. Ta sukně opravdu krásná! I naživo! :-) A akorát jsem koukala ve zprávách na tu demonstraci...

    OdpovědětVymazat
  7. Ta sukně je vážně skvělá :)!

    OdpovědětVymazat
  8. Teď o vás byla reportáž ve zprávách na Nově. Na jednu stranu to musí chtít fakt odvahu takhle veřejně vystoupit.. ale na druhou je fajn, že vám o vaše vzdělání tak moc jde ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší :) a je super že můžeš nosit věci co jsou tvé babičky, ta moje se bohužel oblíká jako klasickej důchodce a nic extra by se u ní nenašlo :) akorát mi nedávno darovala krásnej prsten s kamejí, co nosila když byla mladá :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta sukně je fakt moc krásná!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásna sukňa :) ja mám po babičke tiež strašnú kopu vecí a vždy keď k nej prídem niečo v skrini vyhrabem :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sukně je fakt krásná a tobě sluší ;)
    Máš dokonalej foťák a doufam že sis ho nezapoměla,ráda se podívám na fotky;)

    OdpovědětVymazat
  13. taky jsme dneska v Brně stávkovali :) mají nás slučovat..

    OdpovědětVymazat
  14. na první pohled jsem si myslela že to jsou šaty, je to moc hezké a modrá ti sluší.. líbí se mi k těm tvým vlasům ;)

    OdpovědětVymazat
  15. krásna je :) a úplne ti pristane!

    OdpovědětVymazat
  16. I love your stylish looks :) Love your blog. Check out me :)
    www.lovesfromfashion.com

    OdpovědětVymazat
  17. ta sukně je úžasná! můžu se zeptat, je v pase skládaná? vypadá to tak... nebo je do gumy a blbě vidím?
    strašně bych podobnou hctěla, ale pěkný a kvalitní (a pravý!) modrotisko stojí asi 400,- za metr, takže je nutné najít správnou "obyčejnou" bavlnu.. ale modrotisk je prostě hezčí:)

    OdpovědětVymazat
  18. na gumu není, na zadní straně jsou v rozměru asi deseti centimetrů cvičky

    OdpovědětVymazat
  19. cvičky by vypadaly líp :D (málem jsme napsala "píp", ale všimla jsem si zavčasu :D )

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©