sobota

Breakfast

 Dobré ráno :). Mám tady pro Vás fotku, jak se o mě hezky stará sestřička při návštěvě :). Není nad snídani u stolu, kdy Vám ji ještě ten druhý nachystá pod nos :).  Jednou bych chtěla mít takového starostlivého přítele, který si nebude myslet, že nošení jídla pod nos z mé strany je samozřejmostí :D.
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. urobila si mi neskutočnú chuť na pomarančový džús :D

    OdpovědětVymazat
  2. mnam :) dobrá snídaně dělá lepší den :))

    OdpovědětVymazat
  3. jeee a co to tam vidím za sekáče?:D není to někde na Žižkově?

    OdpovědětVymazat
  4. Beth: přesně :D asi si ho půjdu koupit...:D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to mám ráda. Přesně, taky bych siteď dala úplně pomerančový džus, ale my ho zrovna nemáme!!:D Sestra mi taky občas dělává snídaně takhle. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně ! Taky mám chuť :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já vidím hrnek a hned si jdu dělat čaj :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní24/9/11 13:39

    zastávka Biskupcova že? :)
    G.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Ceady, vím, že ty jsi hodně šikovná a na blogspotu a internetu všeobecně se hodně vyznáš, tak mě napadlo, že bych se na tebe zkusila obrátit s jedním problémem, co se mého blogu týče. Snažím se zařídit, aby na moje stránky (evasnotes.blogspot.com) mohl přidávat ještě člověk s jiným mailem. Mělo by to být jednoduché. Přihlásím se na blogspot.com, dám NASTAVENÍ, poté záložku OPRÁVNĚNÍ a kliknu na PŘIDAT AUTORY. Jenže blogspot mi prostě nechce přidat nikoho s mailem, který končí na .com, přitom s .cz to jde normálně. Nevíš, čím to je, nebo ještě lépe - co s tím? Děkuji moc za tvůj čas.

    OdpovědětVymazat
  10. joo to já takového přítele mám, ale nevýhodou je, že si na to člověk strašně zvykne a pak když se vrátí zpátky do reality.. :D :D .. chce zpátky! :D

    OdpovědětVymazat
  11. dostala sem ted chut na pomerančový džus! tyhlesnidane mámráda:)

    OdpovědětVymazat
  12. To je opravdu hned den lepší, když si můžeš dát takovouhle snídaničku bez námahy :)

    OdpovědětVymazat
  13. To tě jako vyhodil z bytu, že jsi tam fotila???!!!

    OdpovědětVymazat
  14. No to si děláš srandu...no já se chtěla zeptat, co sestra..No já bych mu jednu vlepila...to musí být pěkný ....!! Alespoň je vidět jaké má vychování, podlemě tvá sestra to s ním mít jednoduché nebude :(

    OdpovědětVymazat
  15. no já se taky snažim nežehlit, takže teď furt nosim drdoly (takový ty zmuchlaný) - u toho neni vidět, že nejsou nijak upravený :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Tak třeba jí ty týpci omrzí a najde si někoho "normálního" :))
    Někdy můžeme v Praze zajít na tour de shops spolu ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©