pátek

Chain with crosses


Už delší dobu hledám řetízek s kříži, který by byl jemný a nijak zvláště bijící do očí. (Nemám v oblibě bižuterii. Ale možná to bude tím, že v mém okolí je řada žen, která se v ní vyžívá)
 Prošla jsem už pěknou řadu obchodů a nikde mě žádný řetízek a ni přívěsek s křížkem nezaujal. A právě na internetu jsem nalezla  řetízek, který tato kritéria splňuje.  Mám z tohoto obchůdku ještě pár věcí, ale ty Vám ukážu zase někdy příště :).
Připadám si jako malé děvče, které dostalo svou "čůrací panenku", kterou si vyhlédlo v reklamě v jedné komerční televizi :D. Tenhle jednoduchý řetízek byl opravdu mým dávným snem.

MÁTE NA MĚ NĚJAKÉ OTÁZKY? NA FORMSPRING MI JE MŮŽETE POLOŽIT, BĚHEM PÁR MINUT VÁM ODPOVÍM.
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Asi ze mě mluví závist, ale kde na to pořád bereš? :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezký! sice nemám ráda nevýraznou bižuterii, ale tenhle náramek se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je krásný...úplně jemňounký, nehumpolácký. Moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. zajimavy a opravdu pro slecnu jako ses ty:)

    OdpovědětVymazat
  5. to jsem ráda že ti to udělalo radost, já mám radši výraznější šperky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. To je tak krásné! :) Líbí moc. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je opravdu moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  8. musim uznat, ze je celkom peknucky:)

    OdpovědětVymazat
  9. pekný, milý nenápadný a pritom zaujímavý :)

    OdpovědětVymazat
  10. je veľmi pekný :) teším sa na tie ďalšie veci

    OdpovědětVymazat
  11. Ta slideshow je parádní a řetízek taky :)

    OdpovědětVymazat
  12. ten je pěknej, jednoduchej :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©