středa

Dream coat


Musím se Vám pochlubit s novým kabátkem na podzim. Sice jsem ho stihla už vyprat a nestihla vyžehlit, ale moje radost je stále neměnná :).
Hledala jsem přesně takový už asi dva roky a nedávno jsem na něj narazila v butiku. Odhodlaná ho koupit jsem zjistila, že stojí jen pár stovek, takže mám svůj vysněný kabát, který nestál ani jeden tisíc korun :).
A teď už můžu jenom skákat radostí, protože je jenom, jenom, můj :).
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Hezkej kabátek! A nejlepší poloha na třetí fotce! :D

    OdpovědětVymazat
  2. je krásnej i když je zmuchlanej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéj toto tričko som kúpila mamine na meniny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nice jacket! :)

    http://todellajossain.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Je super ;). Já zase sháním nějaké sako, ale nemůžu žádné nikde sehnat.. Nějaký tip? :))

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj :) u mě na blogu probíhá giveaway, jestli chceš, zúčastni se ;)

    www.frozen-mammoth.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. to mám radost že jsi objevila svůj vysněný :) sluší ti.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten kabátík je moc pěknej! :)

    OdpovědětVymazat
  9. jednoduchý a štýlový ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Tyjo, po sto letech vlezu na tvůj blog a hned na prvním postu vidim svůj kabát :-D Je to vtipný, mám fakt uplně stejnej, stejnej střih, délka, barva, akorát má kapsy:-) Enjoy, nosí se parádně a ke všemu...

    OdpovědětVymazat
  11. Super outfit! :)

    nikolarybarova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. je prekrásny!
    ja mám takýto len v hnedej,ešte má opasok a je lesklý! :d

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní6/9/11 21:07

    nelíbí. kdyby měl třeba černé knoflíky tak možná. dal by se sehnat hezčí trenchcoat.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty máš fakt úžasné triko, ááá ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  15. krásný, a to tričko roztomilé:')

    OdpovědětVymazat
  16. Je krásnej :D. Taky jsem si podobný objednala :D.

    OdpovědětVymazat
  17. cute shirt :)

    http://pulcinellata.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný kabátek..taky si musím nějaký koupit, ale uvažuji i o ponču

    OdpovědětVymazat
  19. Mně se moc líbí to tričko se štěnátkem :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©