sobota

CTRL

Minulý týden mi přišla výplata a tak když jsem delší dobu obhlížela internetové stránky a snažila se najít něco co má styl, narazila jsem na stránky younglust.cz, kde jsem narazila na tyhle úžasné mini šatičky a tenhle modrý svetr, který jsem si zamilovala na první pohled!

Kdybyste snad chtěl mít někdo stejný kousek, jako jsem si pořídila já, přikládám odkaz jak na šatičky, tak na modrý svetřík.
svetřík Vám ukážu v dalším outfitu :), jen musím přesvědčit přítele, aby se šel se mnou někdy projít :)
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. Ty šatičky jsou nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou dokonalé! Moc ti sluší ;))

    OdpovědětVymazat
  3. těším se i na fotku svetříku :P

    OdpovědětVymazat
  4. šatičky jsou moc pěkné :))

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní3/9/11 10:15

    Gratuluju k vítězství ve vašem gympláckém boji! Znám tu kauzu jen z médií, ale byla jsem vždy na vaší straně, proč by se celá škola, žáci, učitelé bouřili, kdyby byla paní ředitelka (mimochodem VELMI nesympatická paní) milá a hodná žena, která je otevřena diskuzi a myslí to s vámi dobře. Jsem ráda, že i v této době jsou lidé, kteří jsou ochotni za něco bojovat a nepřijmou vše pasivně jako stádo ovcí.
    Měj se krásně!
    B

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí tyhle fotky! A ten svetr má krásnou barvu!

    OdpovědětVymazat
  7. B:
    taky jsem ráda, že to dopadlo dobře. Přesto ještě není vyhráno. Výpovědi stáhnout nechce. Zrovna včera jsem se bavila s jednou profesorkou, která mi řekla, že sice ti tři profesoři, kteří mi nahradily jednoho, jsou velice dobří, ale pro mě to znamená, že se budou měnit celé maturitní otázky, na kterých teprve začnou pracovat. :(

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní3/9/11 10:21

    Vím, že toto je fashion blog, ale stejně mi to nedá- proč je nechce stáhnout? Vždyť odchází, mohlo by jí to být už jedno...
    B

    OdpovědětVymazat
  9. B:
    taky nemám ponětí. Ale je pravda, že už za něj přijala tři učitele, kteří mají jistě podepsanou smlouvu. Což je podstatné.
    Vtip je ale v tom, že toho profesora vyhodila pro nadbytečnost kvůli nízkému počtu studentů a za něj přijala tři lidi :D. Jak logické.

    OdpovědětVymazat
  10. úplne krásna si, vieš o tom? teraz keď máš oblečené toto, tak uvažujem nad mojimi šatami, čo sú ako tento dlhý top ale nevyzerá to dobre, pretože je to príliš dlhé ale strih to má rovnaký:) a nikdy mi nenapadlo kúpiť si biele silonky. a ono to pri tom vyzerá tak super, aspoň teda na tebe :D
    a ešte viac sa mi páči ten sveter, je úžasný !

    OdpovědětVymazat
  11. Ten svetrík je úžasný! Už na prvý pohľad :) V poslednej dobe som si dosť obľúbila kráľovskú modrú ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Šatičky jsou krásný! A na svetřík sem zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten svetr vypadá božsky!! Hlavně takovou modrou miluji!! :) Líbí, chválím.

    OdpovědětVymazat
  14. te sveter vyzera super:)

    OdpovědětVymazat
  15. ty šatičky jsou boží, taky bych takový brala :)

    OdpovědětVymazat
  16. ten svetr se mi líbí moc, musim se na ty stránky podívat!

    OdpovědětVymazat
  17. svetrík má dokonalú farbu!

    OdpovědětVymazat
  18. Jsou krásné ty šaty! Na mém blogu probíhá giveaway ;).

    OdpovědětVymazat
  19. Moc pekny saticky, libi se mi hlavne delkou, ze jsou kratke...Ja jsem prcek, takze mam problem najit neco co mi neni pod kolena ;)

    OdpovědětVymazat
  20. ty šatičky jsou nádherné:)

    OdpovědětVymazat
  21. Hello! it is the first time that we visit your blog. It is great! We love your boughts and the looks are fantastic!! I hope that you visit our blog.

    xoxo Closet for two

    OdpovědětVymazat
  22. Ten svetřík vypadá skvěle :-) Jouuuu.

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. I love that blue blouse, can you wear it and post a picture. I really want to see how does it look on you :)

    xx H

    pikkumustissa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. skvělý věci! ty šaty ti moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  25. tyjo obojí je super ! jdu taky něco objednat :)

    OdpovědětVymazat
  26. Snad se to v té škole nějak vyřeší a bude do maturity klid...Jinak ten svetr je naprosto skvělý!

    OdpovědětVymazat
  27. Tuhle stránku vůbec neznám, ale šatičky i svetřík vypadají libově :))

    OdpovědětVymazat
  28. Těším se na outfit s tím svetrem. Vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  29. ten sveter je úžasný, vlastne vyzerá tak, a tá kráľovská farba

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©