neděle

DIY: two from one


vtipné :D teprve teď jsem si všimla, že jsem na šatech vyfotila mouchu :D

 Jelikož mě po měsíci omrzely dlouhé šaty, rozhodla jsem se, že je rapidně zkrátím na délku mini-šatiček nebo také na délku delšího trika. Nejprve jsem se do všeho chtěla pustit sama a vytvořit DIY článek, ale nakonec mi mamča řekla, že jede směr Morava a že za mě práci udělá její kamarádka. A tak jsem šatičky zašpendlila a poslala švadleně.  
Po týdnu mi mamky přítel šatičky přivezl zpátky. Musím říct, že jsem byla velice mile překvapena, protože mám z jedné věci hned dva kusy oblečení. :D A to vše z šatů za 150korun :D. Tomu říkám výhodná koupě :D

SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. ale to je skvělý nápad !!
    kdybych měla takové šaty asi bych je taky ustřihla pro tu sukni :D

    OdpovědětVymazat
  2. :) Tak to je super! :) A máš hnedka dva nový kousky do šatníku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělé! :) Jen je škoda, že už to nejsou ty maxi šaty :) Ale jako mini je to taky krásné :)

    OdpovědětVymazat
  4. ejha :)pani krajčírka :)
    (prebieha GIVEAWAY )

    OdpovědětVymazat
  5. s tou suknou to je super! a tricko tiez..teraz sa mi t pozdava viac :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je skvělý nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  7. to potěší :) nemůžu se dočkat až to uvidim na tobě.

    OdpovědětVymazat
  8. tá mucha :D ale aj tielko aj sukňa sú super:) ... ináč si sa mi dnes v noci snívala, že som sa v noci vrátila z diskotéky a mamča mi ťa predstavila ako našu novú spolubývajúcu :D

    OdpovědětVymazat
  9. tak to je velmi lukrativní :D

    OdpovědětVymazat
  10. jsem u tebe poprvý..ha, a další super český blog objeven.)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný, pěkný.. šikulka je to!

    OdpovědětVymazat
  12. super nápad! z šatů rovnou sukně a tílko.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je fakt skvělí nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak dlouhý šaty byly spíš na léto..ted už by jsi je asi neunodila..:) a tak to je úžasnej nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  15. jé, to je super. jako tílko jsou ty šaty mnohem hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  16. jéé takhle se mi to jako tílko líbí mnohem víc, fakt krásný :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle těm šatů sluší možná i víc.
    A ty jarmilky jsou fakt super, navíc dobře se dají vydávat za školní papuče, když člověka zastaví nerudná uklízečka :)

    OdpovědětVymazat
  18. To se vyplatí, heh!

    http://pieceofebuu.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. jé, to je super :) tu sukni bych teda nenosila - nenosím je nikdy. ale ten top z toho vznikl pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  20. Když jsem na ně o pár článků dál koukala, něco podobného mě napadlo.
    Ty minišaty jsou daleko lepší, než ty maxi. Vlastně mě celkově maxišaty nějak nenadchly, nevím proč.

    Natalja

    OdpovědětVymazat
  21. it was quite nice as a maxi dress, but anyway i love that you did it like a top and a skirt
    xx

    OdpovědětVymazat
  22. Zkrácené je to lepší! A ta moucha je fakt vtipná :D:D

    OdpovědětVymazat
  23. vypadá to lépe jako triko..:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©