sobota

Goog morning

Dobré ráno :). Právě jsem se probudila po krátkém spánku odehrávajícím se na podlaze u mé sestry v Praze. Fotek mám nespočet, ale ty Vám uvřejním, jakmile se dostanu zpátky domů, což bude někdy kolem osmé hodiny večerní.:D
Mimo to si právě teď popíjím pomerančový džus a plánuji, co dnes s Klárkou podniknem. Uvidíme, zda-li dnešek dopadne stejně tak dobře jako ten včerejší den.
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Pak nám napiš, co jste podnikly! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci taky v Praze popíjet džusík!!

    OdpovědětVymazat
  3. Džusík, už vím, co mi chybělo k snídaní... džusík :D Na fotky se těším.

    OdpovědětVymazat
  4. jéé už se těším na fotky!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. už se těšim na fotky! ikdyž Prahu moc dobře znám:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jééj džúsik som nemala už dosť dlho :D Inak,dobré ránko :) Užite si so sestrou deň ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Praha, Praha! :D jooo Praha!! :D tak snad jen nenakupujete! ikdyž bych sama asi jen nakupovala..:D

    OdpovědětVymazat
  8. Taky už za týden můžu :/. Užijte si to :D.

    OdpovědětVymazat
  9. dát si džus k snídani, tak to můj žaludek nerozdejchá ... :D:D

    OdpovědětVymazat
  10. Užij si to.. Už se těším na fotky.. jinak sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  11. džúsik ♥ na fotky sa už teším :)

    OdpovědětVymazat
  12. Uzij si to :) Jinak, zvu te na mou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  13. hmm dala by jsem si džusíka :) užij si den .)

    OdpovědětVymazat
  14. Sand jste si dnešek užili ;).

    OdpovědětVymazat
  15. Džusy miluju :). A budu se těšit na fotky!

    OdpovědětVymazat
  16. ten džúsik by som si teraz dala:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©