úterý

Feather earrings

Určitě si pamatujete článek, kdy jsem Vám psala o králičích naušnicích, u kterých jsem si nebrala servítky co se hello kitty týče. Rozhodně to většinu z vás pobouřilo. Ale k tomuto tématu jsem se vracet nechtěla. Jen jsem se chtěla pochlubit těmito "pírkovými naušnicemi" nebo jak je nazvat, zní to dost podivně, ale slovo péřové mi inklinuje vzpomínky na spaní u prababičky pod duchnou.
Takže skoncuji s těmito prázdnými slovy, které mě dovedou k absurdnímu dramatu. (jsem teď díky poslednímu referátu rádoby vzdělanějším studentem :D) Chtěla jsem jen říct, že naušnice mi přišly už koncem srpna, ale doteď jsem je neměla kam vtěsnat :D a konečně na ně taky přišla řada.

SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. Páni moc se k tobě hodí! Strašně ti seknou! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadají zajímavě :) taky přemýšlím o koupi podobných náušnic.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou super! Mám z Bulharska nějaká supí péra, ale jsou moc velká :D Tak zas využiju přepeřování andulek, akorát potřebuju právě nějaké přírodní péra! A kury už 10 roků nemáme.. :) A pěkný lak na nehty, mimochodem.

    OdpovědětVymazat
  4. this earing is so cool! I want like this too! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou moc hezké, protože jsou jiné! Spousta pírkových náušnic je na jedno brdo, tyhle mají říz ;). A moc ti sluší..

    OdpovědětVymazat
  6. Koukala jsem na odkaz, ty jsou uplně dokonalé!
    Kdyby měli fialové hned je kupuji :)
    Ceady, nakazila jsi mě :D
    Šmejdím po stránkách a přemýšlím co ještě po internetu objednat :D !

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní13/9/11 13:46

    to je hrozný, seš jak smrtka albín:-(

    OdpovědětVymazat
  8. Hi sweety!! i just discover your blog & i like it so much :) Love those feather earring, are so beautiful!!!

    I invite you to my blog. If you like it too, wanna you we follow each other? it'd be fabulous!!! :)

    KISSES from Spain!!!
    Estefanía J.
    http://www.absostyle.com/

    OdpovědětVymazat
  9. no myslím že to požádání nebylo až tak vážné a oficiální :D i když, co by ne? uvidíme co se z toho vyklube!

    OdpovědětVymazat
  10. krásné, mám teďka na blogu vyfocené podobné:))

    OdpovědětVymazat
  11. krásne sú, a tá druhá fotka je skvelá ♥

    OdpovědětVymazat
  12. to je super!!

    A na druhé fotce ti to moc sluší i když nejdeš vidět tak úplně, ale ty vyčesané vlasy ti moc sluší :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti sluší. Jo a máš ty nejlepší vlasy! Už jsem ti to někdy psala? :D myslím, že skoro pořád :D

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké, mám alergii na peří, myslíš že by na mě i jen takovéhle náušnice působily? Každopádně já jsem spíš na malé náušničky, než výrazné. K tobě se ale moc hodí! :)

    OdpovědětVymazat
  15. tento typ naušníc zbožňujem :)
    (PREBIEHA GIVEAWAY..zapoj sa aj ty ;))

    OdpovědětVymazat
  16. Pokud můžu říct svůj názor, tak ty náušnice ti opravdu sluší. A ještě nové záhlaví - vypadá hodně dobře, jen škoda, že ses na tu fotku trošku víc neusmála.

    OdpovědětVymazat
  17. Jsou krásné a gratuluji k výročí :-)

    OdpovědětVymazat
  18. skvělé náušnice! :) a mě jako lakovače nehtů/závisláka zajímá, co máš za lak na poslední fotce :)r

    OdpovědětVymazat
  19. moje kamarádka se baz peříček neobejde! jsou hezký!

    OdpovědětVymazat
  20. jejda, vždyť ty máš stejné nikonisko jako já ! moje se jmenuje Nora, tvá? :)

    OdpovědětVymazat
  21. jasně, mám pojmenované skoro všecko od foťáku přes harddisk i kytaru :)

    OdpovědětVymazat
  22. nikdy není pozdě vybrat nějaké slušivé jméno :)
    a dík za tip, vůbec by mně to nenapadlo. snad jsem to spravila...

    OdpovědětVymazat
  23. jsou krásné opravdu..:)

    OdpovědětVymazat
  24. great earrings :)) U have great hair, great colour :) !

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. super! :) jsou nádherný, můj styl :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ty nausnice ti perfektne padnou, ja treba na tenhle styl nejsem vubec, vypadala bych nepatricne:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©