středa

Folding bags

Už mě přestává bavit to, jak mám vždy plnou kabelku všeho možného a když jedu do obchodu, tak mi vždy dojde, že nemám kam uložit nákup.  A tak jsem hledala něco triviálního a náhodou jsem našla tyhle zvířecí tašky. Sice mi babička při poslední návštěvě vnucovala nějakou šílenou rozkládací květinu, ale to už na mě bylo příliš :D. Navíc zásobu mám na pár let dopředu :D.  A teď si konečně  mohu zajet pro mléko, kdy se mi zachce :D, protože mě tentokrát nic nepřekvapí :D.... snad jen zavřený obchod :D.


A co Vy, nosíte při sobě také skládací tašky nebo Vám to příjde jako zbytečnost?
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. ta opička je úžasná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. to je roztomilé :3
    Určitě by se mi něco takového hodilo..!

    OdpovědětVymazat
  3. jeee, to je super a veľmi praktické!

    OdpovědětVymazat
  4. Áno áno, väčšinou v školskej taške :) A už som to písala na FB, len som si nebola istá čo to je - vlastním malé fialové hrozno ^^

    OdpovědětVymazat
  5. ja mám jahodu :) je to praktické, no ešte som ju nikdy nepoužila, nebolo na čo :D

    OdpovědětVymazat
  6. Roztomiléé. :)
    A velmi praktické. Rozhodně 100% lepší, než plastové igelitky a sáčky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. ou my god, how cute!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak supeeer, dohodnuto :)) Já budu zase v plusu 11-týho, takže to je skoro to samé :-DD
    Jinak super taštičky!! :))
    Ty bydlíš v ústí vid? Já jsem v Liberci a domu do Prahy jezdim tak 2x za měsíc, tak se domluvíme a uděláme si super výlet :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsou boží! :D
    Miluji tyto tašky!!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. aj ja som mala taku podobnu ale zabudla som ju u mamy mojho draheho a niekde sa tam u nich v blazinci stratila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ty jsou úplně úžasné!! Něco takového bych rozhodně potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  12. to je sladké a super, vždy se hodí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju, tobě to ale sluší víc :))
    no vídíš, tak až budeš v Lib., tak se ozvi.. :))

    OdpovědětVymazat
  14. to je celkom dobry napad. ja nosim velke kabelky, tak potom cely nakup napcham do kabelky, niekedy az tak, ze ju nemozem zapnut. a potom pred dverami vsetko vykladam, lebo neviem vyhrabat kluce. snazim sa mat v kabelke aj nejaku tu igelitku, ale nie vzdy sa mi to dari...

    OdpovědětVymazat
  15. ok, takže po výplatě.. Praha :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Mám ráda spíš látkový rozkládací ale určítě jsou suepr! Navíc člověk občas nečeká že půjde nakupovat apak se to hodí jak blázen!

    OdpovědětVymazat
  17. :D:D zavřený obchod, to mě dostalo :D
    jojo, to je praktické, tyhle tašky.)

    OdpovědětVymazat
  18. tak ono to sú tašky! a ja som v obchodoch nevedela o čo ide :D

    OdpovědětVymazat
  19. O ty jsou fajnové...
    Já nosím, vždy, protože ji velmi často potřebuji. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Také nosím takovouhle skládací tašku, ale ta má je se smajlíkem :)

    OdpovědětVymazat
  21. krásné! kde jsi je koupila ???

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. něco podobného se dá sehnat i v kamenných obchodech, žejo?

    OdpovědětVymazat
  23. Ja mam takovou tu klasickou eco bag s ruzovyma prasatkama. Heeeej tu skladaci kytku chci videt! Vyfot ji prosim, kdyz uz to bylo moc i na tebe, jakozto cloveka milujiciho vintage hadyrky, tak to musi byt fakt maso:D

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem nedávno pořídila takovou jako jahůdku:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©