úterý

REVIEW: Gel eyeliner

Mám tady další recenzi, tentokrát na gelové oční linky od essence, které jsou naprosto bezkonkurenční. Dokonce si je v posledním týdnu přivlastnila maminka, protože jak řekla "ty linky nemají chybu".

MOJE HODNOCENÍ:
Řekla bych, že se jedná o jedny z nejlepších linek, které jsem doposud měla možnost použít. Přesto, že na první pohled zelená barva obalu vyděsí odpůrce zelené (tím já určitě nejsem), na očích už ji pomalu od černé nerozeznáte.
Nevím, zda-li je to štětečkem nebo gelovými linkami, ale obě oči mám namalované během minuty a to každé oko jednou plynulou čarou, ne jako u ostatních obyčejných negelových linek.

CENA: 79kč
PLUS: 
1) velice snadno se nanáší, tím vám ušetří čas
2) nerozmazávají se, takže bez problémů vydrží po celý den
3) typicky nízká cena značky essence

MINUS: 
nic mě nenapadá, snad jen, že je nutnost si pořídit k linkám štěteček :D.
10/10 (deset bodů z deseti možných)



SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. minule som rozmýšľala, že si to kúpim, ale ja nejako neviem zaobchádzať s takýmito štetcami.... tak neviem, asi nad tým ešte porozmýšľam....

    OdpovědětVymazat
  2. Já nad nima strašně dlouho uvažuju...zatím jsem pořád věrná tužce na oči, ale ze spousty stran jsem četla na tyhle gelovky samou chválu, takže je asi fakt vyzkoušim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už po nich taky pár týdnů pokukuju, akorát se mi jim nehctělo nějak věřit :D ale poo tvé recenzi do nich půjdu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já sem na nich taky přemýšlela,ale mám dovezený z Německa od Maybellin takže ty sou moje number 1 :) A až je dopoužiju tak sem rozhodnutá investovat do dražšího a chci si pořídti od Bobbiho Browna :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadají velmi dobře... jen trochu nevím zda bych to s tím štětečkem nanesla pěknou linku.. jsem drobet nemehlo :D

    OdpovědětVymazat
  6. máš krásny prstienok!!:D
    ja takéto farby nepoužívam. väčšinou volím len čiernu linku a vlastne som nikdy ani inú nemala :)

    OdpovědětVymazat
  7. keby som bola o čosi šikovnejšia, určite by som to vyskúšala:) teraz používam tuhú linku od Oriflame:)

    OdpovědětVymazat
  8. túto mám aj ja som s nou spokojná až na to že sa ťažšie odličuje ...no ale tento štetček je úplne na nič doporučila by som nejaký iný

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som na pochybách, neviem či si ich mám kúpiť :D Vždy ich už mám v košíku a nakoniec ich vrátim.. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Se svým mastícím se víčkem jsem asi jediná komu nevyhovují :D mám z nich do hodiny obtisky na horní části víčka a mažou se mi. Takže je musím používat jedině s bází. Za mě žádná hitparáda, znám lepší ;).

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsou super. Nedávno jsem si je také pořídila v černé a nemůžu si je vynachválit. Vlastně můžu, a tak jsem napsala taky recenzi :D. Jsou vážně perfektní a nejvíc mě dostala ta výdrž.

    OdpovědětVymazat
  12. skoda ze tu essence nepredavaju inak by som isla do toho:)

    OdpovědětVymazat
  13. to je riadne krásna farba :)
    (PREBIEHA GIVEAWAY)

    OdpovědětVymazat
  14. Jééé,to je pěkný. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mně essence vyhovuje..:) a i štěteček je super!

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to nevím, jestli by bylo něco pro mě, ale nápad určitě skvělý!

    OdpovědětVymazat
  17. Už jsem na ně v obchodě koukala. Nikdy jsem gelové linky nezkoušela. Třeba je časem vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné. :) Ale asi nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  19. Přesně to sháním! Díky! A prosím tě, kde jsi sehnala ten štěteček?:)

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadají krásně, ale nevím, jak bych se s tou barvou vypořádala...

    OdpovědětVymazat
  21. Ja som mala takú, ale od oriflame, a tiež sa s tým veĺmi dobre pracovalo. Tie štetčeky sú celkom šikovná vecička teda

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní16/9/11 06:32

    Máš moc hezký prstýnek, kdyby sis ho nechala ve zlatnictví vyčistit, tak by byl ještě hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  23. už jsem nad tím přemýšlela. Ale nejdříve až za 14dní, protože jsem si ho vybrala na kresbu :D

    OdpovědětVymazat
  24. Dneska jsem si tento gel-eyeliner koupila a k tomu (náhodou) i stejný štěteček, jako máš na fotkách. Musím říct - ÚŽASNÉ!!! Kdyby jsi nenapsala recenzi, nikdy bych si to nekoupila, díky!

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní9/7/12 07:19

    Appreciate this post. Will try it out.
    Look into my web site ... nowy styl

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©