úterý

H&M shopping

Moje podzimní nákupy, které se konaly tento víkend v Praze, se nakonec zvrhly k šílenství zvaném H&M. Vím, že tady kolují debaty nad tím, jak většina bloggerů nenosí nic jiného. Ale na rovinu... je to nejlevnější móda, která je k dostání. Tedy alespoň já to tak beru. Mám přesto ještě pár nových věcí,které jsem si v poslední době pořídila, ale ty Vám ukážu během dalších dní. Protentokrát jen věci z HMka :).
Během dvou dní jsem navštívila asi tři obchody a tyhle věci jsem si přinesla domů :). Mám z nich opravdu radost. I když bych je mohla nazvat "nouzovkami", protože jsem si s sebou nevzala oblečení na převlečení. Přestože šlo spíše o plán jak se donutit koupit si něco nositelného na letošní podzim. A věřím, že kdybych si ještě před odjezdem vzala do kabelky boty a kalhoty, určitě bych si neodnesla domů právě to, co můžete shlédnout na fotkách.  Takže se zase až tak o nouzi nejedná :)Tílko mám ještě černé, ale to už jsem si během těch dvou dní stihla unosit :D.Kabát byla opravdová nutnost. Ale přesto, že jsem našla tvarově zajímavější kabáty, barevně ke mně černá, proužkovaná nebo červená barva absolutně neseděla... :D... novinka.... proužkovaná barva :D...  (Pro ty, kteří by se snad domnívali, že se jedná o černý kabát... Jste na omylu :D... Je to tmavě modrá barva)ty nejvíc nemravné kalhoty :D, protože mají zapínaní zezadu :D. Až doma jsem si uvědomila, že kalhoty se zipem na zadku mi evokují představu diskotéky a lehkých slečen, které mají rády rychlovky na špinavých záchodech :D... 
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Ty boty jsou super a tílka vypadají bezvadně i barvy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. H&M mám také moc ráda :) na podobné boty mám zálusk v Humanicu! ;) jinak ty kalhoty jsou docel úsměvné :D:D nikdy jsem ještě žádné neviděla se zipem takhle vzadu :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký výběr))
    Nad těma botama jsem taky uvažovala :D

    OdpovědětVymazat
  4. ten kabát je boží :O :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní20/9/11 19:35

    ten kabát by vypadal pěkně kdyby neměl tu hroznou kapuci...nevim co je to za modu, kabát přece neni sportovní.

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím, proč by kabát měl zrovna s kapucí působit sportovně. Vždyť to vůbec není novinka.
    Ale musím říct, že mi dalo práci najít pěkný kabát s dostatečně velkou kapucí. Ono vypadá totiž v zimě poněkud divně, když lidi chodí s deštníky.

    OdpovědětVymazat
  7. ta poslední věta mě rozsekala :D jinak super boty!!

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní20/9/11 19:46

    asi věc názoru...mě se prostě kapuca ke kabátu nehodí..možná je to i tím že v zimě nosím podpatky a kabelku do ruku a nedokážu si představit že bych k tomu nosila kabát s kapucí. ale věc v kusu, k těm botám co sis koupila se to i hodí.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten komentář u kalhot mě pobavil :D. Ale asi to tak možná bude, protože na táboře byla jedna holčina s podobnýma kalhotama a kluci je pořád zkoušeli rozepnout a byli těma kalhotama absolutně fascinovaní. Dobře, bylo to v sedmý třídě :D.

    OdpovědětVymazat
  10. tie rifle sú skvelé! :D mne sa naozaj páčia a na ten kabát sa teším:)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní:
    Jak píšeš, jedná se o věc vkusu. Já zase naopak zimní boty na podpatku nenosím, tak asi proto mě netíží myšlenka toho, že budu vypadat blbě. I když právě proto jsem si pořídila kabát s kapucí.. proto, abych neměla hned kudrnaté vlasy při prvním kroku mimo domov.

    OdpovědětVymazat
  12. mám ráda H&M módu :) ty tílka jsou super, ještě se mi líbí ty kalhoty. boty nejsou stylem pro mě a u kabátu se mi nelíbí kapuce stejně jako Anonymní. ale věc vkusu, jak píšete obě! :)

    OdpovědětVymazat
  13. tie boty... ach jaj, chceem :) alebo aspoň niečo na ten štýl :)
    no a Tvoj nákup sa mi páči... jedine mňa až tak tie nohavice nenadchli, no ale ja nohavicový typ nie som, takže každémusa páči čosi iné :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní20/9/11 19:56

    a co nějaká čapka?:P

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné úlovky ;). Hlavně ta tílka.

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní :D
    v čepici vypadám poněkud blbě :D
    Jediná, která mi sedí je taková ta homeless, ale ke kabátu se opravdu nehodí :D

    OdpovědětVymazat
  17. love those shoes!! Wish I find those also in finland:)

    OdpovědětVymazat
  18. Tílka mají krásný barvy! :) na botky se možná taky podívám..
    http://www.wingsofmyownmind.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Ja mám HM veľmi rada a vidím že aj ty :D Najviac sa mi páčia tie topánky ♥ Sú prenádherné, možno si aj ja pre nich skočím.

    OdpovědětVymazat
  20. To svíticí boty nejsou,ale tam oni měli prostě nějaké světlo a svítilo to ! ;)

    OdpovědětVymazat
  21. take som este vazne nevidela-nohavice ale skomentovala si to tak ze som si neni ista ci chcem :D
    no ja so prestala do H&M chodit presne koli tomu ze tam mali nekvalitne a drahe veci ale ako som tu tak som zistila ze oproti topshopu a river islanu je to tam rozpravkovo lacne,cize volba je jasna:)

    OdpovědětVymazat
  22. tedy tyhle boty nejsou vůbec můj styl, ale to jsem kdysi říkala i o oxfordkách :D :D takžee...

    pěkný věcičky.

    OdpovědětVymazat
  23. skvělééé věci, ty boty, tílka, jůůů:))

    OdpovědětVymazat
  24. Ty jo, moc Ti tu prohlídku závidím. :) Že já taky nesleduju něco pořádného na tom netu!:P

    OdpovědětVymazat
  25. Ty rychlovky mě pobavily :D Mě takhle rozepínali sukni na plese. :D Taky se chystám do Prahy tak doufám,že něco ulovím. :) Pěkné úlovky! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ty kalhoty jsem si zkoušela asi už před půl rokem.. A kdyby mi z nich nelezly bůčky, tak jsou moje.. Takže ti je velice závidím!!

    OdpovědětVymazat
  27. ty boty jsou skvely!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. Supr nákupy a bezva boty. Baví mě i ta tílka :-)

    OdpovědětVymazat
  29. líbí se mi tílka a boty, vypadají líp, než na netu :)

    OdpovědětVymazat
  30. Nejlepší jsou asi ty tílka :) ty vypadají fakt skvěle :))

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní21/9/11 17:02

    Já nevím, tohle oblečení mi k tobě nějak nejde, podle mě v tom nebudeš vypadat dobře, ale tak když je to in že ...

    OdpovědětVymazat
  32. nevím, co je zrovna podle tebe in. Já se třeba oblékám do toho, co mi sedí a v čem se cítím dobře
    navíc oblečení, ve kterém nebudu vypadat dobře mám o článek výš.

    OdpovědětVymazat
  33. Ty botičky jsou nádherný. Nějaký podobný mám taky v plánu kupovat.. A ty tílka jsou taky moc hezoučký, přesně ty barvy co mám ráda.)

    OdpovědětVymazat
  34. MOC PĚKNÝ VĚCIČKY! :-)
    líbí se mi moc ty tílka, mají krásné barvy! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©