úterý

Korres

Důvodem, proč jsem se vydala do Prahy byla nabídka spolupráce od kosmetiky KORRES. Pro ty, kteří netuší o které značce mluvím, jedná se o přírodní řeckou kosmetiku.
  Naplánovaná schůzka byla v podvečerních hodinách, proto jsou všechny fotky zabarvené do žluta. (Kdyby si náhodou chtěl někdo stěžovat na odstín fotek) Za tu dobu jsem měla možnost očuchat snad všechno, přes voňavky, krémy až po sprchové gely a šampóny. Kdybych měla přiblížit vůně produktů, určitě je nebudu srovnávat z "druhořadou" kosmetikou jako je oriflame nebo avon, ale právě bych vůně přirovnala ke kosmetice lush, kterou tak všichni oplýváte. Další , co mají tyto kosmetiky společného je to, že se snaží o to, aby kosmetika byla přírodní. Tedy žádná syntetika ani žádné minerální oleje získávané z petroleje.
 V čemž mě upoutala zadní strana produktů, na které naleznete z kolika procent je daný výrobek přírodní a krom toho zde naleznete i výpis položek, které produkt obsahuje.Přesto kdybyste se mě zeptali, kterou z přírodních značek budu preferovat, upřednostním značku korres, která nejprve začínala jako lékárenské zboží. Proto mi je i bližší. Dokonce se mi i více líbí minimalistický styl, který stále dodržuje.Celá návštěva trvala asi něco kolo dvou hodin. Krom probírání a očuchávání kosmetiky, popíjení čaje a líčení, jsme probrali studium. Musím říct, že jsem si už dlouho takhle hezky nepopovídala v obchodě... Řekla bych, že nikdy :D. Asi si říkáte, že je zvláštní, když se o vás stará personál v obchodě. Ale musím říct, že jsem se cítila skvěle a ty dvě hodiny pozornosti, která byla strhnuta jenom na mě, jsem si užila jak jsem jen mohla :).
Fotografií mám z toho večera opravdu mnoho, proto jsem se rozhodla rozdělit článek na dvě části :). Doufám, že Vám to nebude vadit.
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. to je zajímavé , nikdy jsem o téhle kosmetice nic neslyšela , vypadá to fakt skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, Korres je moc dobrá ;) a hlavně je přírodní, na což jsem úchyl ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Korres sem chtěla zkusit na jahodě, nevěděla jsem, že mají kamennej shop - překvapení docela ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeeej, tak to je super prilezitost! Uz sa tesim na nejake recenzie, lebo Korres je dost draha kozmetika, takze si najprv precitam alebo pozriem kopu recenzii kym si nieco kupim :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja som chcela z Korreu vyskusat bronzer, ale nakoniec som sa rozhodla najprv dominut domace zasoby:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kosmetika vypadá docela zajímavě.. možná jí zkusím :).

    OdpovědětVymazat
  7. neviem ci je to az take divne totiz tu su take obchodne domy ze su tam znacky ako chanel,dior a tak-kozmeticke stanky v priestoroch s mramorovou podlahou a krystalovymi lustrami a tam prides a oni ta nalicia tym co by si si chcela kupit...a riesia to tam s tebou...aj ja by som si chcela nieco kupit ale asi az ked budem velka:D
    a ja osobne lush vobec rada nemam:)

    OdpovědětVymazat
  8. wow - awesome and cool shop!

    OdpovědětVymazat
  9. pre mňa by to bol raj, vyzerá to tam krásne a teším sa na pokračovanie :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takéto kozmetické výrobky sú najlepšie.O tejto značke som ešte nepočula tu na Slovensku,no veľmi by som sa potešila keby niečo také bolo konečne aj v mojej blízkosti.
    LUSH sa mi aj tak pozdáva najviac :) Len nevýhoda je že to tu nie je no :/ Tiež by sa mi tu zišiel Douglas,ale to už je o inom :D
    Teším sa na ďalšiu várku fotiek

    OdpovědětVymazat
  11. Ja si nemyslím že avon alebo oriflame je druhoradá kozmetika :) A o korres som ešte nepočula, a ďakujem za info.

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna včera jsem koukala v Ústí, že v jedné lékárně mají pár výrobků od KORRES! Takže brzy plánuji něco vyzkoušet :)) Jinak fotky vypadají skvěle v... muselo to být určitě moc super! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tak potom sme sa asi zle pochopili :) Rozdiel vo vôni môže byť a asi to aj tak bude :D Ešte som Lush neskúšala ale už z videí na mňa kričí tá krásna vôňa a asi to bude tak aj u tej značky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé ty jsi z LTM? Já měla za to, že z ÚL :) nejdeš náhodou na Vinobraní v sobotu? :) Tak to bydlíme dost blízko od sebe ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. no ako ja som tam na slovensku nikdy nesla ale ked som bola tu s Emmou v meste tak sme tam vliezli..ja uz som mala oci cervene len z toho smradu...

    OdpovědětVymazat
  16. aha škoda mohly jsme se tam třeba potkat :) nevadí třeba příště ...

    OdpovědětVymazat
  17. O té kosmetice jsem nikdy neslyšela, ale vypadá to zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to zajímavě, nikdy jsem o ní neslyšela. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Kosmetika vypadá zajímavě. Věděla jsem že nějaká značka kosmetiky pod timhle názvem existuje, ale víc už jsem o ní nevěděla... Bude nějaká recenze?

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to už se těším.. Ta kosmetika mě zaujala :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Korres mám ráda, kosmetika je kvalitní a mají hezké obaly.

    OdpovědětVymazat
  22. Pááni ty seš teda osobnost, že se zvaná na takovou akci :) Už se těším na další recenze :)

    OdpovědětVymazat
  23. Děkuju :) Oooou tak třeba VIP prohlídka ;) :-p

    OdpovědětVymazat
  24. Jsi tak krásná a hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  25. vůbec nevím, že existuje tahle značka. taky bych chtěla povídání a přátelský přístup v obchodě- sama večer. jak jsi k tomu přišla?:)

    OdpovědětVymazat
  26. Zajímavý..:D a nevěděla jsem, že jsou přírodní no tak to se tam vydám :D

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní22/9/11 20:05

    nic proti tobě nemám, ale prostětenhle článek je vidět, že je jednom reklama..
    Radka

    OdpovědětVymazat
  28. od Korres se mi líbí hodně věcí, ale fakt na to nemám :D koupila jsem si v létě šampon a kondicioner, dala za to asi 660 korun a spokojenost se dostavila jen z půli. mívám po nich takové na dotek mastné vlasy a vůbec to není příjemné :( pokud tam ještě někdy pojedeš něco konzultovat, tak se mi na to můžeš zeptat, proč to je. a přitom se smýváním není problém, smývám opravdu veeelmi důkladně ..

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní:
    netajím se tím, že jsem byla pozvaná.
    Ale ani se netajím tím, že mi tato kosmetika výjimečně na první pohled sedla.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©