pátek

Korres part two + video

Slibovaná druhá část z obchůdku korres je na světě :). První fotka je z líčení. Sice jsem nejprve chtěla nechat namalovat Klárku, ale jelikož už jí to natolik slušelo, bylo jasné, že vylepšovat se budu já :D. Prý bych byla ideálním modelem pro vizážistu, který by se prý na mě díky mým plným rtům a dokonalým očním víčkům (málem jsem napsala váčkům :D) vyřádil. Takže máte-li o mě zájem, hlaste se :D. (Dělám si srandu!)
Bohužel video za moc nestojí, protože jsem měla vypnuté VR, takže je poněkud roztřesenější. Ale stejně jsem si nemohla odpustit písničku od Coldplay, na které v ten večer přišla řeč.
Hned při příchodu nám (Klárce a mně) nalili neuvěřitelně dobrý čaj. Klárka sice tvrdí, že chutná jako obyčejný zelený, ale jelikož mám pro zelený slabost, tak si tento nemohu vynachválit.... přesto, že se jedná o černý :D. Takže jsem moc ráda, že jsem si ho mohla odnést domů. Zrovna teď ho popíjím. ...Více fotek naleznete v celém článku A domů jsem si kromě čajíčku odnesla i těchto pár výrobků :). A když tak žadoníte, tak slibuji, že určitě neopomenu na všechny vytvořit recenze :).
Také mi bylo doporučeno nechat si ztmavit obočí do odstínu mých vlasů přesně tak, jak to vypadá na fotce. Tak uvidíme, kdy se k tomu dokopu :).
Tak takhle to dopadá, když se v obchodě vyskytne velké zrcadlo a proti němu holky s foťákem :D
A abych nezapomněla...Myslím, že jsem konečně objevila vůni, která mě vystihuje. Je to ta úplně vpravo, pivoňka. :) 

SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. hmm tato kosmetika vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi dobre nafotené...
    škoda, že sa fotkami nedá prenášať vôňa, lebo strašne rada by som skúsila, ako tá "Tvoja" vôňa vonia :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek, každý tvůj článek je super. Bavíš mě. :) Líbí s emi, jak máš pořád o čem psát a tolik nápadů. Hlavně pořád nakupuješ, nechápu. :D Moc hezké fotky, jak jsi nalíčená, strašně ti to sluší. :) Moc pěkné video a celý článek se povedl. Těším se na recenze já od Korres nic nemám, tak aspoň budu vědět jaké to je a v budoucnu třeba koupím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peknú hudbu si dala do videa...:) kočka si

    OdpovědětVymazat
  5. muselo to být super! :) jinak se těším na recenze, jelikož jsem o této kosmetice vůbec zatím neslyšela. poprvé od tebe z minulého článku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní23/9/11 11:09

    tyjo Ceady ty máš ty vlasy jak suchý roští:(

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní23/9/11 11:51

    Na těch fotkách, kde jsi vidět nalíčená, ti to hrozně moc sluší
    Momoko

    OdpovědětVymazat
  8. na tej prvej fotke si nadherna, krasna :)

    OdpovědětVymazat
  9. páni tak to ti závidím, muselo to být hezké a vypadá to tam mile.. a ty věci.. :)) jsem zvědavá co o těch výrobcích napíšeš!

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá jako opravdu útulný obchůdek :). Čaj se mi ještě nikdy nepoštěstil.

    OdpovědětVymazat
  11. no uplna modelecka je z teba...:)

    OdpovědětVymazat
  12. video sa mi veľmi, veľmi páči!:) a ten obchodík je krásny:)

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasný článek a hezké fotky ! :)

    OdpovědětVymazat
  14. tyjo nalíčená jsi úžasná!

    OdpovědětVymazat
  15. těším se na recenze, už je začni sepisovat :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ale on chutnal jako zeleý a já zelený ráda, takže mi chutnal! A jsi kočka!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní23/9/11 18:34

    strašně ti to sluší na té první fotce :)

    OdpovědětVymazat
  18. úžasný post!! :) to video je zajímavý a jelikož miluju coldplay tak se mi to líbilo ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
  19. You are so pretty! ONE HOT REDHEAD ♥

    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  20. Veľmi dobré fotky! Normálne sa cítim, ako by som stála pri tých výkladoch <3.
    A máš naozaj super blog! <3.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy <3.

    OdpovědětVymazat
  21. jee hezký! :) moc ti to sluší!
    Mám nový blog:
    http://mylife-mystyle-sisi.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. si moc krásná, a ty dobře fotíš!:)

    OdpovědětVymazat
  23. Ten tvůj foták, krásný fotky.. Asi sis to pěkně užila.. :) A je pravda, že rty máš opravdu nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vypada to super. Ja mam od korres jen to lip butter a pak nejaky primer na oblicej ale laka me vyzkouset ten jejich tonovaci krem s melounem!

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní28/3/12 18:43

    Ceady ty letos maturuješ? Pokud ano, máš v úmyslu jít na VŠ jakého zaměření? Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hlasím se na obory publicistika a marketing

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©