sobota

Saturday

Už to bude měsíc, co jsem byla naposledy na Mácháči. A proto jsem využila dnešního krásného počasí, abych navštívila kamarády a užila si zase trochu přírody.
Pro ty, kteří se trochu zajímali o protest (ODKAZ) , který se konal u nás na škole první zářijový den, mám výslednou zprávu. Přesto, že jsem byla skeptická a nedoufala, že by se něco změnilo, paní ředitelka byla odvolána. Důvodem prý byla její nemoc. Nebudu tady spekulovat nad tím, zda-li se pod slovem nemoc skrývá alkoholismus nebo snad něco jiného. Ale jedná-li se o její psychiku, tak o tom není pochyb.
Sice ještě není vyhráno, protože výpovědi profesorům, které před měsícem vyhodila, stáhnout nechce.
Vtip je v tom, že je vyhazovala pro nadbytečnost a jako náhradu za jednoho z nich přijala další dva profesory (tedy pokud se nepletu).

A po pátečním rozhovoru s profesorkou, která mě v kvintě učila občanku, jsem se dozvěděla,  že se mi budou měnit maturitní témata ze ZSV a z psychologie. A další perlička je v tom, že pravděpodobně mě nebude ani u maturity zkoušet ani jeden nový profesor, ale tato milá paní profesorka, protože ti noví nebudou mít oprávnění zkoušet u maturit :D.
Teď mě tedy čeká nemilé sekání zahrady.. A za dvě hodinky (koukám, že už jen za jednu :D) mi přijede kamarádka. Takže mám co dělat, abych to zvládla :D.
A co jste dnes dělali Vy?
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Na Mácháči jsem nikdy nebyla, ale z vyprávění vím, jak krásně tam je :) a hezké fotky. Já přírodu miluji a naštěstí jí mám opravdu nadosah, jen co vyjdu z domu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že tu Vaši ředitelku odvolali. Už na první pohled mi v televizi ve zprávách byla nesympatická a to, že vyhodí dobré profesory a poté přijme nějaké další a nové je dost veliká blbost. A ještě když tě učili na maturitní předměty.. dvojnásobná blbost. Tak doufám, že se Ti situace ve škole co nejdřív uklidní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé. Mám ráda tvé fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. koukám, že sis tohle místo oblíbila :)

    jéje zahradu jsem sice nikdy nesekala, ale asi to nebude moc super :D tak hodně štěstí :D

    OdpovědětVymazat
  5. Téda, to jsou ale zprávy, máte tam dost veselo :D.


    U mě je giveaway.

    OdpovědětVymazat
  6. Na Mácháči jsem byla jen jednou asi v 5 letech a nemám na to dobré vzpomínky, nalokala jsem se tam té omylem vody a pak jsem měla týden horečky. Takže doporučuji nepít vodu z Mácháče! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nic, vůbec nic. Jen se válím doma a snažím se donutit se vypracovat si otázky ke zkoušce v autoškole. Samozřejmě marně.. A jinak gratuluji k té stávce, je dobře, že se vám to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na Mácháči je božsky... jezdívali jsme tam každý rok jako děti s rodičema... a pak jak bandy s alkoholem :D

    OdpovědětVymazat
  9. na Mácháči jsem byla jako malá :) naučila jsem se tam plavat! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já tam fakt někdy budu muset jet...příští rok mě bereš s sebou? :D :-)

    OdpovědětVymazat
  11. pěkný fotky :)
    Na Macháč jsem se vždycky chtěla podívat :)

    OdpovědětVymazat
  12. vyzerá to tam ozaj krásne, určite by som sa šla pozrieť aj naživo :)

    OdpovědětVymazat
  13. Teda s tou vasi reditelkou to je teda neco! Snad vsechno dopadne dobre a vyhraje spravedlnost! :-) Jinak pekne fotky z machace!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©