středa

Making Plans for the Weekend

Co plánujete na víkend? Já toho mám tolik, že nevím, co mám upřednostnit.
Nejprve jsem se dozvěděla, že oslava přítele se přesunula ze soboty už na páteční večer. Dárky jsem mu dneska odpoledne objednala (ty, které by zajímalo, o co se jedná,přikládám odkaz na stránku),  ale nejsem si jista, zda-li mi do pátku dorazí. Pokud ne, mám vymyšlený skvělý plán, jak si netrhnout ostudu a přitom být stále kreativní.
Další novinkou na sobotní den je pro mě nutnost navštívit jeden pražský obchůdek, obhlédnout Prague Fashion Weekend, navštívit sestru, u které bych měla v sobotu poobědvat a vše bych měla stihnout tak, abych už v šest večer stihla autobus zpátky domů a abych se rovnou po vystoupení  z autobusu vydala směr vinobraní, na kterém se sejdeme s přítelem a jeho přáteli. Takže předpokládám, že se pořádně opiju, nechám se okrást a probudím se někde na záchytce :D.
Za to neděli budu mít absolutně volnou. Tu tipuji na (skoro)celodenní polehávání s přítelem v posteli, dokud z kuchyně nezačne jeho táta klepat příborem na topení, že je čas jít pracovat :D. Miluju ten zvuk, mám pocit, jako bych snad dostala pánvičkou do hlavy :D.  Jsem si jista, že kdybychom u nás v domě měli takové staré trubky, tak by tuto milou činnost praktikovala mamka dennodenně, protože moje věčné vysedávání u počítače jí leze děsně na nervy. A aby taky ne. Nechci mít jednou dítě, kterému by byl snad přednější počítač, než-li to aby po sobě uklidilo a zalilo kytky :D. To mi připomíná, že tady v celém domě uvadají květiny :D, jdu je zalít.

SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Vinobraní? Doufám, že v Litoměřicích. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To víš, že v Litoměřicích. Tady taky bydlím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky sem chtela jit na PFW ale mame rodinou oslavu.. Tak si to tam uzij a doufam ze das clanek hak se to libilo:-)

    OdpovědětVymazat
  4. wow jsem zvědavá jak budeš po pátku vypadat :D:D já by jsem byla vyřízená :D

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to máš vážne plné na sobotu :) JA neplánujem nič :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jo tentokrat se bohuzel PFV nezucastim a docela me to mrzi:(

    OdpovědětVymazat
  7. Aspon se nebudeš nudit :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Babička vždyky klepe na topení, když chce, aby jsme přišly na návštěvu :D!

    OdpovědětVymazat
  9. tak přece jenom jdeš na Vinobraní :) tak to se tam třeba potkáme! ;))))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. koukám že bouchání na topení se praktikuje všude, já to u přítele doma vždycky nesnášela :D tak si užij pěknej víkend :)

    OdpovědětVymazat
  11. bouchání na topení neznám, u nás se buší do zdi. :D jaký potisk dáš příteli na tričko?:)

    OdpovědětVymazat
  12. To se někdo má. Vypadá to, jako by jsi ani nechodila do školy...

    OdpovědětVymazat
  13. mám ho z www.rajdestniku.cz :)

    OdpovědětVymazat
  14. plány nějak padají. zase budu sedět doma. pf.
    užij si vinobraní. zvlášť tu část s opitím,okrazením a záchytkou :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, užij si Prahu a snad ti plány vyjdou, tak jak si je představuješ nebo ještě lépe. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě něco o škole povídej. Od pondělí ležím s antibiotikama, nehledě na to, že už před tím jsem jednou zůstala doma, bylo mi špatně.. To zas bude absence.

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jo to sou plány na víkend! :) Já budu hezky relaxovat a šetřit nohy, protože mě ve středu čeká celodenní běhání po krámech v Praze s mojí nejlepší přítelkyní. :) Tak si ten víkend užij! XOXO :)

    OdpovědětVymazat
  18. Článek super, taky nám kytky už vadnou :D Užij si vinobraní taky na jedno pádím :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to upřímně doufám, že tě zahlédnu třeba jen v davu. :D Přes blog vypadáš mile a sympaticky.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©