čtvrtek

Meetup in Prague with Klárka

Ani jsem se Vám nepochlubila svými fotkami z posledního setkání s Klárkou. Bohužel jsem nestihla vyfotit nic víc, než-li tyto fotky z bageterie, ale i tak doufám, že se Vám Klárka bude moc líbit, protože mně příjde neuvěřitelně fotogenická. Co myslíte?
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Dostala jsem hlad, když koukám na ty zdi! :D
    Je moc fotogenická, vypadá sympaticky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Klárka je pekná,sympatická! A tie steny sú skvelé! :)

    OdpovědětVymazat
  3. moje oblíbená bageterie:) moc pěkné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  4. je fotogenická, sluší jí to. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Klárke to ohromne pristane:)

    OdpovědětVymazat
  6. To jakože Ty neumíš kuchtit?!?!?! Tomu rozhodně vevěřim, že by ses v Praze mohla ještě něčemu přiučit ;)

    A s tou fotogeničností...nevim nevim...to asi jen s Tebou :D Ale děkuji :-*

    OdpovědětVymazat
  7. Klárka je moc hezká a sluší jí to. :) Mňam, mam chuť na lososovou bagetu z bagetarie a na jejich mňam mňam pomerančoý džus, ale posledně mě do něj dali nějakou sodovku a bylo to fuj!! :( Takže teď už u nich na nějakou dobu jedině domácí ledový čaj, miluji ho! ♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. ona je vážne veľmi krásna :)!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©