pondělí

the Mess

Právě jsem se dozvěděla, že se mi mění plány a tak na poslední chvíli uklízím. Nechci se tady rozepisovat proč úklid, ale i primitiva napadne, že to bude asi díky nepřekonatelnému nepořádku a také asi něčí návštěvou, protože pro sebe samotnou nemám důvod udržovat nějaký větší pořádek :D. A tak mě krom odpoledního učení a kocháním se nad novým prstýnkem od Kockandy, který jsem vyhrála u ní v giveaway (viz. foto), čeká nekonečné moření se s úklidem a muškami, které netuším jak pozabíjet.
FOTKY DNEŠNÍHO STUDIJNÍHO OUTFITU :) Jak dobře víte, miluji odstíny hnědé, takže jsem si nemohla odpustit tento víkend tento Svetřík, který jsem si pořídila ve slevě za neuvěřitelné tři stovky :D... nekupte to! 
většina viditelného pochází z H&M (jak jinak), uggs C&A
/PRO TY, KTEŘÍ STOJÍ O AKTUÁLNÍ INFO/
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. neznášam také náhle zmeny plánov! :D
    úžasný prsteň a uggsy,môžem sa spýtať na cenu?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny prsteň, celkovo sa mi páčia zladené odtiene hnedej!:)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý prsten, svetr, boty.. všechno:D

    OdpovědětVymazat
  4. skvělej outfit !:) mam rada tyhle tony hnědé

    OdpovědětVymazat
  5. Začínam mít tvůj blog velice v oblibě :).Líbí se mi tvoje fotky a outfity.A hlavně to,jak ti to vždycky ladí barevně :)

    OdpovědětVymazat
  6. :)) Pěkný, teplý a příjemný :)) Super!

    OdpovědětVymazat
  7. ježin ja mám tiež v byte milión mušiek takých tých malích ako vínne mušky ...ty jo a už neviem čo s tým mám robiť ide mi to na nervy a začínam z toho šalieť....furt nič iné nerobím len chodím s prachovkou a zabíjam ich ...ale oni sú jak nesmrtelné nie nie zdochnúť :(

    OdpovědětVymazat
  8. ten prstýnek jsem chtěla! taky jsem soutěžila... :D
    jinak ty boty se mi děsně líbí, ale když se do nich obuju tak si připadám blbě..

    OdpovědětVymazat
  9. Mna zase zaujala tá taška. Veľmi pekná...

    Inak, bola by som rada, ak by si sa zapojila aj do mojej giveaway, ktorú mám práve nna blogu ;)
    Takže pokiaľ budeš mať čas tak : http://ariadneella.blogspot.com/2011/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Ať žije hnědá barva! Vypadá to skvěle a ty boty jsou nej!!!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hezká barva outfitu :) a tak co lepšího než uklízet :D

    OdpovědětVymazat
  12. tenhle se ti povedl :) takový přesně podzimní!

    OdpovědětVymazat
  13. Zrovna před pěti minutama jsem po bytě lítala s utěrkou a Raid-em a snažila se vyvraždit octomilkovou armádu, která se "nevím odkud" objevila během jednoho dne u mě doma! Už sotva dýchám a ty mrchy si stále vesele lítaj!! :-DDDD
    btw.. ta barva je super!

    OdpovědětVymazat
  14. No o tom nepochybuj, oni jsou v rozmnožování profíci...zabiješ jednu a zbytek rodiny na tebe pošle armádu :-DDD Takže dneska budeme asi pod plnou palbou obě dvě :-DD

    OdpovědětVymazat
  15. Taky máte doma mušky? Mně lítají úplně všude po pokoji! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ten svetřík jsi vybrala dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  17. hezký outfit :) tyhle boty jsem si nikdy nekoupila a dobře že tak, přítel říkal, že kdybych si to vzala na sebe, tak mě nezná :D

    OdpovědětVymazat
  18. parádní jednoduchý outfit. líbí se mi hlavně boty!:)

    OdpovědětVymazat
  19. zbožňuju tyhle tóny hnědé :) jak se ti chodí v těch botách? přemýšlím o koupi, ale bojím se že mě z nich bude bolet noha

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Ur ring and blouses is so cool! I loved!

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem ráda,že se ti prstýnek libí,tobě hrozně sluší a jde k tobě :)!

    OdpovědětVymazat
  22. Tyhle barvy, jsou barvy naproso pro tebe! Jen tak dál! :))

    OdpovědětVymazat
  23. Skvelý prsteň, kabela, a uggs.
    Celkovo usper outfit!

    OdpovědětVymazat
  24. Kup si nekdy neco i u me!:D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©