pondělí

Anniversary

Sice měl být tento článek původně o tom, jak bych Vám chtěla poděkovat, že díky Vám mám bloggování jako svou zálibu, které věnuji většinu svého volného času. Ale nakonec jsem si řekla, proč zase nenapsat něco o sobě. Dnes s přítelem slavíme naše tříleté výročí. Sice se původní romantická večeře v restauraci díky mé migréně musela odsunout, ale přesto jsem si s přítelem dnešní den užila. Po  spořádání prášků na hlavu a žaludek a po půlhodince spánku, byl můj stav o něco přijatelnější, takže nucená romantická večeře v posteli s dovezeným jídlem z čínské restaurace byla snad tou nejpříjemnější variantou , která se mi ještě na začátku dne ani nenabízela . A tak jsem si dnešek užila jak jen to šlo. Ale přesto si to dnešní nepovedené výročí napravíme v sobotu. Tak se budete moct těšit na další pojídací článek.
více fotek níže


Myslím, že většina z vás ten příběh, kdy a kde jsme se poznali asi zná, takže tady nebudu nostalgicky vzpomínat, protože vím, že většina by to stejně nečetla :D.
a právě proto ho miluju!


Zatím se mějte hezky a užijte si poslední hodiny 12.září.
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. krásna tá prvá koláž, aj vaša spoločná fotka:) nech vám to vydrží čo najdlhšie:))

    OdpovědětVymazat
  2. 3 roky, to je krásný! Ať vám to ještě dloooouho vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super,nech vám to vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc pěkné vidět pár, který je v dnešní době i po 3 letech stále spolu :) :) MOC GRATULUJI!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to přeju!! :) at vydržíte jak dlouho to jen půjde! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super, gratuluji. A já ten příběh neznám, klidně bych si to přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ať jste ščastný, spokojený, ať se máte pořád rádi, ať vás neomrzí pohled jeden druhému do očí, ať to má navždy spád a je tam vzrušení a nikdy vám nezkříží cestu nuda! Gratuluju. Mlask.

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji mockrát :), takové hezké přání si snad vytisknu a zarámuju :)

    OdpovědětVymazat
  9. aww I wish you only the best and many years of happiness to come

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluju k výročí a hlavně ať jste spolu šťastní :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sakra, já ten příběh neznám! :D Každopádně moc Vám gratuluju a moc Vám to přeju, jsem s přítelem taky 3 roky, teď už o pár dní/týdnů víc, lae my to měli složité :D V sobotu jsem byli na svatbě a když jsme šli ve 4 ráno domů, sundal mi můj prstýnek a požádal mě o ruku :D Tož nevím, jak to mám brát vážně :D Spíš nevážně:)
    Hlavně ať se Vám daří, máte se pořád moc a moc rádi - a klidně i víc, jde-li to, nezlobte se, nebijte se, objímejte se a nenuďte se spolem! :* Buďte šťastní:*

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluju! :) A moc ti to přeju.

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji a moc vám to přeji. ;)

    OdpovědětVymazat
  14. gratulujem vám:) ste úplne najviac zlatí!! myslím, že aj dovezené jedlo v posteli je niečo! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Taky se připojuju a přeju další společná léta ;) Jak je možný, že ty zatracený motorky těm chlapům tak sluší?! :)

    OdpovědětVymazat
  16. velká gratulace a hodně štěstí do budoucna!!:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©