úterý

My favourite Breakfast



Ráda bych Vám představila mou každodenní a přitom nejoblíbenější snídani, kterou mám možnost namíchat si podle svých chutí na mixit.cz. (Vím, že to zní jako reklama, ale o tu nejde) 
Na této stránce je možné jak namíchat si vlastní musli, kde si vyberete od různých druhů sušeného ovoce, přes všemožné oříšky až po doplňky jako je koření nebo lentilky navíc, ale také je tu možnost vybrat si již předem vytvořené směsi, které uspěly u řady ostatních před vámi.
Narazila jsem na tuto stránku náhodou díky jednomu hubnoucímu blogu a jsem za to opravdu ráda, protože si tyto snídaně nemohu vynachválit zvláště proto, že si namícháte mnohem zdravější snídani, než-li tu kupovanou ze supermarketů.
Máte se se stránkou mixit.cz zkušenosti nebo je to pro Vás novinka?
Pokud ano, tak neváhejte a podívejte se k nim na stránku. Věřím, že nebudete litovat! :)
Doufám, že Jsem těm, kteří chtějí žít trochu zdravěji udělala radost. Protože já jsem opravdu moc ráda, že jsem na tuto stránku narazila.

Pokud máte zkušenosti, které musli je vaše to nejoblíbenější?
U nás doma všem nejvíce chutná směs Maxipes Fík
Za to já preferuji směs Do plavek
A když už si nemůžeme jako rodina vybrat, na které musli máme právě jako většina chuť, vsadíme na Degustační mix
Jak říkám, je to jedinečné musli, které si namícháte přímo ze svého domova.
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. to vypadá zajímavě!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych musli k snídani nemohla, nenajedla bych se :) Ale k svačině ho mám občas ráda s jogurtem. O stránce už jsem četla a asi fakt vyzkouším, protože to vypadá hodně dobře!

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, až budu mít víc času, určitě to pořádně prozkoumám. Mňam, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, děkuji za typ, vypadá to dobře, hnedka bych si tam přidala ty lentilky nebo gumový medvídky :))

    OdpovědětVymazat
  5. Znám, už jsem měla degustační mix a vánoční müsli. Škoda jen, že tam je to poštovné a že nemají míchací pobočku i u nás v Ostravě.
    Mně se líbí nápadité tubusy. :)
    Znám i jednoho zakladatele tohoto nápadu osobně - od expřítele kamarád.

    OdpovědětVymazat
  6. Páni tak to děkuji za tip, k mé právě probíhající odtučňovací kúře se to hodí! :D

    OdpovědětVymazat
  7. to vyzera dobre, posielaju aj na slovensko?

    OdpovědětVymazat
  8. díky za tip, hned se podívám :) mussli miluju a jím ho skoro každý den ke snídani, neumím si ráno bez něj představit :D

    OdpovědětVymazat
  9. znám, mám ráda, bohužel jsem měla jen jednou. těším se, až si zase objednám.

    OdpovědětVymazat
  10. ja som o tomto citala asi pred pol rokom na jednom blogu, ja si doma davam klasicke vlocky s mandlami a tekvicovymi a slnecnicovymi semienkami:)

    OdpovědětVymazat
  11. o mixit jsem se dozvěděla už dávno a lákalo mě to velmi, ale nedokázala jsem si dát dohromady ingredience, tak jsem se na to vykašlala :) existují i müsli v krabici, které zbožňuju - třeba z Marks and Spenceru :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam ! :) Dala bych si.

    OdpovědětVymazat
  13. ja práveže vôbec nemám rada musli ako raňajky. skôr ich mávam na večeru, pretože ráno to ako keby nevládzem žuť :D a po tom ako som ich jedla na dovolenke a bolo mi z toho zle, tak to do úst ani nedám :D

    OdpovědětVymazat
  14. jelikož snídám musli každý den, tak prostě musim na tu stárnku zavítat. Jelikož ty ze superkmarketů jsou všechny strašně přeslazené a tak :/ děkuju za tip ! :)

    OdpovědětVymazat
  15. tá stránka vyzerá ozaj zaujímavo:) müsli na raňajky zbožňujem ♥

    OdpovědětVymazat
  16. To znám, ale ještě jsem si tam nikdy nic neobjednala...přijde mi to celkem drahé a tak míchám doma :D

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to docela dobře ;)) Možná tam kouknu třeba pro nějaký dáreček ;))

    OdpovědětVymazat
  18. já si dělám každé ráno vločkovou kaši /vločky různých druhů+horké sojové mléko/ ..bez toho bych nemohla žít :D

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělé, občas si objednám a vždy si namixuji nějakou svou mňamku :-D Určitě doporučuji :-) Kdokoli ochutnal, tak si pochutnal :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Nápad skvělý! Já měla bohužel nějaké vločky, které mi hrozně, ale hrozně nechutnaly..

    OdpovědětVymazat
  21. no mám za léta pojídání "zrní" už ochutnané ledacos a jediné, co opravdu řadě lidí, včetně mě, vadí, jsou pohankové vločky

    OdpovědětVymazat
  22. to vypadá dobře, jdu to omrknout!

    OdpovědětVymazat
  23. Včera mi přišel balíček s müsli. Mňam! Dobrota! Víc na blogu :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©