čtvrtek

My new Retro bag

V dnešním článku Vám ukážu, co jsem si v posledních dnech pořídila. Jedná se retro kabelku ze stránky peripetie (kombinace oranžové a modré, je mojí slabostí :D)... Už delší dobu totiž hledám tašku na věci na cvičení, a nedávno jsem právě narazila na tu pravou :D. Zní to poněkud zvláštně... Ale věřte, že opravdu už rok sháním tašku, která by se ke mně barevně hodila, protože všudepřítomná růžová mi dvakrát nevyhovuje :D. A potom jsem náhodou objevila tuto stránku, na které jsem nalezla tašku, která by mi barevně vyhovovala :).
...musím říct, že při večerním focení fotka moc neodpovídá realitě. Ta denní fotka je realističtější.
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Ta taška vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je úžasná,, já ti nevim, ale jsem prostě neskutečně unešená z tvého pokoje. Je nádherný.. prostě Aaach :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá skvěle, ta kombinace na tašce je úžasná

    waste-another-day.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. je pekná,teda podľa tejto fotky sa to moc nedá posúdiť,ale vyzerá že bude pekná :D

    OdpovědětVymazat
  5. A zase máš něco nového :D

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavá a kde jsou ostataná, podle názvu Bags? :D ne, je fakt super a ta oranžová na ní ti musí slušet k vlasům..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ivuš: má ještě jednu z toho obchůdku, ale tu si nechám na jiný článek

    OdpovědětVymazat
  8. vyzerá rozkošne, ozaj krásna:)

    OdpovědětVymazat
  9. jé, i když nemám ráda oranžovou, tahle taška se mi moc líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  10. tá je cool uplne že 70s to ja milujem :)
    (PREBIEHA GIVEAWAY)

    OdpovědětVymazat
  11. Super taška. Ta by se mi hodila do školy :D:)

    OdpovědětVymazat
  12. jo, tyhle tašky maj něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní23/9/11 07:46

    tak ta je hrozná, promiň

    OdpovědětVymazat
  14. Každý máme jiný vkus :)
    Ale co se týče kritiky, tak za tu se přeci neomlouvá

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©