čtvrtek

My phobia

Tentokrát asi nezačnu básnit o tom, jak ráda miluju usnadnění, takže si pískám, když si moje nohy mohou ulevit na eskalátorech :D. Ale to říkám teď, když nemám 11centimetrové podpatky :D.  Musím se přiznat, že moje fobie z výšek (tedy i z hloubek) je asi stále nepřekonatelná. Někdo popisuje zamilovanost jako motýly v břiše... Já tak popisuji cestu eskalátorem :D.    Takže si dokážete představit, jak moc tyhle eskalátory v Praze zbožňuju. Ale je zvláštní, že mi vadí pouze jen eskalátory v metru :D.... Protože jinak s nimi problém nemám. Nevím zda-li je to jen klam a můj pocit, ale zdá se mi, že právě v metru je jiný sklon, než-li u eskalátorů v obchodních centrech :D. No nevím. Nebudu tady rozvádět moje psychotické myšlenky... Myslím, že to nemá cenu. Ale stejně by mě zajímalo, zda-li je to jen zdání nebo realita :D.

SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. moja fóbia je zase vždy keď som v Prahe u sestry a máme isť metrom viac ako 1 zastávku tam mám s toho riadne stresy a som z toho strašne nervózna a vynervovaná ...bojím sa chodiť metrom ja neviem prečo ale pociťujem v ňom strašnú úzkosť ...som šibnutá :)
    A inač tieto schody strašne neznášam vždy keď nastupujem alebo vystupujem na ne bojím sa že zle stupím ...no proste som úplne pošahaná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se z nich motá hlava, když se koukám dolů nebo pod nohy. Žíhá se mi to vroubkování :-( A musím se držet! Jinak mám pocit, že jakoby padám. Asi jsem divná :-D

    OdpovědětVymazat
  3. ten sklon je prudkejší než na normálnom eskalátore v obchode ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To mám úplně stejně! Nesnášim eskálátory v metru, ale to je tím, že jsou strmější a rychlejší :/

    OdpovědětVymazat
  5. Eskalátory v pražském metru mají opravdu divný sklon :-D pamatuju si, jak jsem tam byla poprvé, myslela jsem si, že vjíždím do raketoplánu nebo co :-D až příliš klesají nebo stoupají, takže tvoji fobii zcela chápu :-D ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem s tím měla v Pze problémy :D dělalo mi to hrozně zle. A nejhorší bylo, když se to s námi nečekaně zaseklo. Moc mi nechybělo, abych padla držkou přímo na lidi pode mnou.

    OdpovědětVymazat
  7. ja inak nemam stres z eskalatorov ale tie v prazskom metre su nejake divne:D

    OdpovědětVymazat
  8. já se musím na eskalátorech držet a nedívat se dolů. Na Náměstí Míru jsou nejdelší eskalátory ve střední Evropě a ty jsou pro mě hotové utrpení.

    OdpovědětVymazat
  9. hahahaha totally makes sense!!!!
    u have such a nice blog! i'd loved it if we followed each other!!!!

    xxx
    naiad
    http://stateofgracebynaiad.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Uff,na toto by som asi nešla.V ochodoch to nebýva až také hrozné,strmé :/ A výšok sa bojím tiež ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Také mi to tak přijde :D! Už několikrát jsem nad tím přemýšlela :D!

    OdpovědětVymazat
  12. já mám to samé co Alica , nesnáším uzavřené prostory jako je zmiňované metro a taky nesnáším výšky , paráda :D

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní29/9/11 14:59

    ahoj tvoje clanky su super...len mi neda nespomenut ze v kazdom clanku pises zda-li, nez-li atd... je to v kazdom clanku minimalne 2x a uz mi to zacina ist trochu na nervy..ja len tak :D

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní:
    Zkusím se na to zaměřit :D, ale myslím, že bude těžké odnaučit se to. :D
    Prozatím doporučuji nečíst moje články :D :)

    OdpovědětVymazat
  15. V Praze jsou teda extrémní, přesně na těch, které máš na fotce, jsem myslela, že se musím 100% pozvracet a pak omdlít (nebo naopak..:D). Dělaly mi hodně zle.

    OdpovědětVymazat
  16. občas mám podobný problém a najmä na eskalátoroch :D vždy sa bojím, že sa mi zachytí topánka a ja skončím niekde tam, kde tie schody miznú :D

    OdpovědětVymazat
  17. Já s tímhle problém nemám, ale je pravda, že když jsem v Praze s babičkou a jedeme po eskalátoru v metru :D je z toho vždycky hotová a jen mě prosí, že metrem už dnes v žádném případě NE!!!! Radši to prý ujde pěšky :D:D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. já když jsem byla poprvé v Praze tak jsem se hrozně bála ! fakt jsem myslela že se hroutím v polovině schodů, takže to není zdání ! v metru je to prostě prudší a ještě to jede rychleji :)

    OdpovědětVymazat
  19. mám to samé. také v metru :D :(

    OdpovědětVymazat
  20. Ja když jsem byla před rokem v Praze, tak jsem to měla stejně, přišlo mi, že se nejspíše během několika vteřim budu řítit dolů, pokud se nebudu držet... Byla jsem tak ráda, když jsem se nohou dotkla rovné plochy... a jak píšeš, eskalátory mi v obchodních centrech nevadí, ale ty v metru, no děs...

    OdpovědětVymazat
  21. Cool shots... Wish you had a translator :(

    http://ladyonaroof.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. Tak s eskalátory problém nemám, ale spíš s pavouky...to bych umřela!

    OdpovědětVymazat
  23. Máme úplně stejný problém,přesně v metru :D

    OdpovědětVymazat
  24. je to zvláštní, že se jich bojíš jen v metru :) já jako malá jsem je milovala pořád jezdila nahoru až dolů, teď už se umím krotit :)

    OdpovědětVymazat
  25. Mě nějak nevadí, ale poprvé jsem na to docela koukala no. :D

    OdpovědětVymazat
  26. V obchodních centrech jsou menší ty schody v metru mají větší výšku..:) proto i větší sklon..a občas jsou fakt scary :D

    OdpovědětVymazat
  27. máme stejný problém, já se taky těhle blbých jezdících schodů v metru bojím. čekám vždycky tak 10 vteřin, než na ně naskočím a potom se křečovitě držím - hlavně na 1 zastávce jsou příšerně dlouhé!! :D

    OdpovědětVymazat
  28. mám podobný problém :D vždy když jedu v metrech na eskalátorech, představuju si jak se divoce v kotrmelcích řítím dolů kvůli nějakému neznámému pádu .... vždy se musím křečovitě držet přítele :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  29. Ne nezda se ti to. Eskalatory v prazskym metru jsou naprosto sileny a mne se tam chce blejt i pres to, ze na zavrate netrpim:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©