pátek

REVIEW: Oriflame nails


Miluju laky (jako většina žen) a vím, že oriflame patří k těm lepším značkám. I když najdou se rozporuplné názory i mezi vámi čtenáři.
Vždy jsem kosmetiku dostávala od babičky, která se na oriflame soustředila. Druhá babička si zase podnikala s tupperware, takže nám vybavila kuchyň. Ale o tom jsem se tady bavit nechtěla. I když je pěkné, že si důchodkyně najdou koníček, který je baví.
Jenže co se babička přestala oriflame věnovat, strádala jsem po jejich výrobcích. A díky stránce forseti-fashion jsem se zase zpátky dostala k této značce a mohla si koupit tyto tři úžasné laky.

Určitě si pamatuji článek, kdy jsem Vám básnila o bílém laku (TADY), který vytvářel tzv."dokonalý vzhled nehtů". Ale přesto to nebylo tak dokonalé, jak jsem si myslela, protože ho předčily tyto laky od ORIFLAME řady "FRANCOUZSKÁ MANIKÚRA"

Pro zájemce...
FRANCOUZSKÁ MANIKÚRA růžový a bílý
BÁZE PRO RŮST NEHTŮ



MOJE HODNOCENÍ:
Pokud někdo opravdu stojí o to, aby jeho nehty vypadaly dokonale a přitom zároveň přirozeně, tak je tato volba správná.  
CENA: 150korun 
PLUS: rychlé schnutí, vzhled francouzské manikúry, ideální zavírání s hranatým víčkem, které zamezí tomu, abyste náhodou nezapomněli lak zavřít, takže zamezí následnému vyschnutí laku (veliké plus :), alespoň pro mě. Jsem totiž na zavírání laků nemožná.), ideální velikost štětečku (zdá se mi být o trochu širší)
MINUS: nenalezeno :)

10/10 (deset bodů z deseti možných)
Přesto, že jsou obě barvy velice podobné, lze je od sebe rozeznat. Řekla bych snad, že růžová vypadá přirozeněji, protože dokresluje barvu nehtového lůžka, zatímco bílá více bije do očí (nebo bych snad řekla, že je chladnější).



SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. ten růžový vypadá moc dobře! Já jsem teď zase od kadeřnice slyšela kritiku na ty jejich přípravky na vlasy...ale prý i Avon je má špatné...ale to mluvila jen o šamponecha tak.
    Jo a přítelova babička také podniká v tupperware:D

    A na FB máš zprávu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsou krásné , taky jsem nad nima přemýšlela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Laky vypadají úžasně ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten zelený je super na nehty!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mamka taky dělá Oriflame a musím říct, že z největší části zastupuje Oriflame kosmetika mojí toaletku :) mají dobré výrobky!

    OdpovědětVymazat
  6. A já jsem v Oriflamu dělala poradkyni pět let a musím říct, že najdete i lepší za ty peníze, navíc ta pošta a různé poplatky :/.

    OdpovědětVymazat
  7. Wow gorgeous! Especially the green one makes me kind of curious oe la la ;-) You have stunning nails Ceady! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ráda tyhle laky, hlavně ty vyživující, přijdou mi kvalitní příjemné. Nehty jsou po nich vždy takové jiné, lepší :)
    France baby fashion

    OdpovědětVymazat
  9. Já s Oriflame kosmetikou nemám v podstatě žádné zkušenosti, ale tyhle laky vypadají moc hezky!!! :))))))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. I love those soft colors
    xx

    OdpovědětVymazat
  11. od oriflame jsem měla akorát tak řasenku, kamarádka měla jednou z nějakýho krému vyrážku a trochu nateklý obličej a od tý doby si radši nic neobjednávám :D

    OdpovědětVymazat
  12. Občas si od nich něco pořídím :-)
    Ještě lepší vzhled nehtů ti udělá lak od Decor, je jemně růžový, průhlený a udělá efekt skoro keramických nehtů. Skvělý je.

    OdpovědětVymazat
  13. tie laky vyzerajú ozaj dobre, presne taký ružový mi dnes došiel :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©