středa

Outfit post


Dnes Vám přínáším další outfit. Tentokrát oblečená v nových věcech... Připadám si v poslední době jako chodící reklama na HMko, ale jednoduše si nemohu pomoct. Je to mému stylu nejblíže a také to vyhovuje mému měsíčnímu příjmu :D. Takže se mě opovažte nařknout.... :))

Krom fotek z procházky, nesmí chybět fotky z poslední návštěvy McDonaldu, kde se přiznám k této obří porci, kterou jsem měla místo obědu :D. Narozdíl od Klárky, která zainvestovala do salátu, který nebyl výjimečně natolik okoralý, že by byl i poživatelný, kdyby nebyl přespříliš vychlazený, takže Klárku začaly bolet zuby :D.
Není nad ústní hygienu :D. Ale tu očividně Klárka nezanedbává, protože na rozdíl ode mě má zoubky jako perličky :D:). 

jídelní foto z víkendu :D (viž článek o McDonald)

boty, kalhoty, kabát i kabelka H&M
photos by Klára
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. cely outfit je super, ale tie rifle vyzeraju fakt dobre!

    OdpovědětVymazat
  2. to je ten z predošlého postu ...myslím ten kabátik ...zdalo sa mi totiž že má kapucňu ...ale inak fajn

    OdpovědětVymazat
  3. líbí se mi to :) i když je všechno z HM. nemám moc ráda, když je někdo oblečený celý z jednoho obchodu, ale tohle je fajn :) možná ještě nějaké doplňky k tomu?

    OdpovědětVymazat
  4. ten kabát a taška se mi líbí nejvíc:-)
    krásný outfit!

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní21/9/11 10:20

    nechci se tě dotknout, ale ty upnutý džíny ti vůbec nesluší:( ty to nevidíš?:/ vždyť máš nohy jak paličky, tenhle kousek oblečení je spíš tak na holky jako je Sandra L.

    OdpovědětVymazat
  6. Mnaaaaaaaaaam McDonald's ^^ Outfit moc hezky, hlavne ten kabat a kabelka :))

    OdpovědětVymazat
  7. Nechápem pre čo niekto píše také hlúposti ...fakt mi to príde dosť divné ...veď aj keby si si dala na seba vrece od zemiakov je to predsa jedno keď sa v tom cítiš fajn ...a veď je to jedno ..ja som práveže tak tajne obdivovala tie tvoje džínsy že by som tiež take chcela dosť dlho také zháňam a keď že u nás nieje HM a nikde sa u nás nedajú zohnať tak také nemám a cez internet mi to príde zbytočné objednávať keď že mám tak trošku špecifickú veľkost ...nazvala by som to že detská :)
    ale som sa rozpísala ...no nič proste ti to náhodou podľa mňa moooc pristane ...

    OdpovědětVymazat
  8. háemko mám taky ráda ;) kabelka se mi líbí! ;)

    na ten salát jsem taky kolikrát koukala, ale bojím se že to neni čerstvý a tak.. neni nad domácí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná kabelka. Saláty od nich moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
  10. no na to ako si mcd osocovala tam celkom chodis:D inak nechuti ti viac kfc? tam sa to maso aspon viac podoba na maso:) aj ked hranolky maju urcite najlepsie v mcd:)
    ta kabelka je superna:)

    OdpovědětVymazat
  11. ... ten zahradní salát mám taky ráda přesně s tou sýrovou zálivkou :))))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší ! :) Kabelka je super !

    OdpovědětVymazat
  13. vyzeráš skvelo a tie rifle sú úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  14. ta kabelka vypadá skvěle, taková bezedná :D
    já jsem taky reklama na HM, ale vubec mi to nevadí, nikde jinde se mi nelíbí tolik věcí :)
    a v McDonaldu jím tak jednou za měséc za dva...občas si tam dávám ten salát nebo mini snack wrap :) a ani cheeseburger jednou za čas neuškodí, kaloricky to není nijak zlé, když se k tomu nepřidají ještě hranolky a cola

    OdpovědětVymazat
  15. oUTFIT JE SUEPR :)a mc donald mám ráda! tss! :D :)

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký outfit! A super velká kabela! ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý outfit:) mám ráda velké kabelky!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám taky moc ráda hm-ko :)) ... a moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní21/9/11 19:42

    Ty kalhoty jsou strasny. Mas v nich nohy jako spalky.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak tohle se mi strašně moc líbí, poslední dobou ulítávám na modré a tohle je prostě skvělá kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ta tvá kabelka je fakt úžasná. Líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  22. Jednoduchost miluju a tobě to sluší! :) Ta hnědá vyniká a moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Vy si teda žerete holky! :-DDD

    OdpovědětVymazat
  24. moc se mi líbí ta taška ♥

    OdpovědětVymazat
  25. Jak hodnotíš kvalitu oblečení z H&M, ja mám od tamtud jedno tričko, které jsem si koupila před několika lety a mám jej ještě dnes, ale jinak z H&M nic nemám, tak by mě zajímalo jaký máš názor na tuto značku... :) A v jaké kvalitě se pohybuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta kvalita H&M značně klesá. A jen zřídkakdy se mi tam podaří něco "ulovit".

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©