čtvrtek

Packing


Zítra odjíždím na dva dny do Prahy. Na pátek mám naplánované podzimní nákupy s Klárkou, večer přespím u sestry v jejím novém bytě. Je vtipné, že už 14dní s takovou starostí řeší, jestli jím maso a zda-li mi nebude vadit, že ještě nemají koupený gauč, takže budu odkázána na spaní na podlaze. Krom toho budu s jejím přítelem probírat html a o tom, jak se zorientovat na eshopu, který mi vytváří :D. Uvidíme, zda-li budu jako vždy absolutní lemrou nebo zda-li to bude pro mě jednoduché.

A na sobotu už máme s Klárkou naplánované obcházení pražských půjčoven šatů, protože je pravá chvíle na to, abych si našla a zamluvila šaty na maturák. (Na FB jsem to s některými z Vás už řešila)
A proč vlastně fotka kabelky? Je to z toho důvodu, že právě přemýšlím nad tím, co si vzít a co ne. A nakonec uvažuji nad tím, zda-li mi nebudou stačit jen jedny boty, když si na druhý den můžu koupit boty v obchoďáku :D. No řekla bych, že typické holčičí dilema, jak si vzít toho dostatek, aby se mi vše vešlo do kabelky i s učením, protože hned po škole utíkám na autobus :D. Dilema :D...
Dnes jsem se trochu rozpovídala :D. Dokonce i přítel mi musel vysvětlovat, že po 45minutovém telefonátu budu mít vyčerpaný kredit. Přesto jsem ho ujistila, že volám z telefonu mé maminky, která si ho zapomněla, před odjezdem na měsíc do Španělska, zabalit :D... Není nad samotu :D. To má člověk pak povídavou :D. (... a jeho věty nemají ani hlavu ani patu :D...něco jako Rory v Gilmorkách)

P.S.: normálně bych toho napsala víc, ale to už byste opravdu nesnesli :D Další novinky si ponechám na příště
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. jéé kéž by naši odjeli někam na měsíc.. nebo dva.. tři.. šest :D :D
    prahu si užij, závidím, taky bych tam vyrazila.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty se máš, že jsi doma sama, to naši mi za těch 19 let barák volnej nenechali ani jednou... ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Natálje:
    Hedu :
    Nemám ráda samotu. Takže bych si to s vámi klidně ráda vyměnila

    OdpovědětVymazat
  4. co budes predavat v e-shope?

    OdpovědětVymazat
  5. jo takové balení "miluju" protože já si prostě neumím sbalit prakticky :(((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ty sa máš. Uži si to tam :)

    OdpovědětVymazat
  7. užívej a vrať se nám v pořádku! :)
    Nikola Londýnová

    OdpovědětVymazat
  8. Měj se krásně, taky bych jela. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já taky nemám ráda samotu. Vždycky když taťka někam jede tak se se sestrou v báraku strašně bojíme a je tu takové ticho a bez života. Ještě, že vždycky odjíždí jen tak na týden. Nedovedu si představit, že by odjel na měsíc :-))

    Prahu si užij :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Užij si to moc jsem zvědavá,co nakoupíš..:) a boužel víkend mám natláskanej, jiank bych s tebo uráda někam zašla..kdyby jsi chtěla :D né násilně :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak si užij víkend, už se moc těším na eshop! :))
    A pokud by jsi měla zájem, tak na mém blogu právě probíhá giveaway! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Prajem krásny výlet v Prahe :)

    OdpovědětVymazat
  13. tie nákupy si uži čo najviac:) ja sa nedokážem pobaliť iba prakticky :D

    OdpovědětVymazat
  14. Bože já bych nakupovala, až bych brečela..:D

    OdpovědětVymazat
  15. užij si to!:) závidím ti to nakupování a výběr šatů!:) p.s.: rory z gilmorek miluju!:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©