pátek

paper mask


Tuhle masku jsem si od essence pořídila nedávno a mám pocit, že neudělám chybu, když si zase pořídím další, protože je neuvěřitelně osvěžující. A po použití mám hned lepší pocit, že jsem pro sebe něco udělala :).

A když už jsem u té kosmetiky. Zajímalo by mě, jaký je Váš oblíbený parfém? Hledám totiž novou vůni na podzim. A jediné doporučení mám od kamaráda na vůně značky Chloé.  Proto budu ráda za další tipy :).
Pro ty, kteří se chtějí podívat přímo na produkt na stránce essence TADY

A chcete-li si otestovat svůj typ pleti a které výrobky od essence použít, navštivte TENTO odkaz
více o probírání vašich oblíbených vůní u mě na FB

SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Jééé, tu jsem nikde neviděla! Musím těch drogérek prolézt víc a doufat, že naskladní ty nové kolekce a tak...

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní9/9/11 08:45

    Nefot sa tak spredu a zblizka, nahanas strach :(

    OdpovědětVymazat
  3. noo, potrebujem nejaku hydratacnu masku, myslim, ze si mi prave dala tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. I hear product like this is great :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tu musím taky vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní9/9/11 14:38

    Já sem měla Amor Amor od Cacharel a byla sem s ním naprosto spokojená, teď mám od Niny Ricci - Ricci ricci a je super a vydrží vážně dlouho :) Moc se mi líbí tvůj blog.

    OdpovědětVymazat
  7. Achjo, jak to, že u nás v Rossmannovi nic na pleť od Essence nemají...? :(

    OdpovědětVymazat
  8. mě moc voní tahle http://www.fann.cz/e-obchod/katalog/parfemy/Giorgio-Armani/ACQUA-di-GIOIA a v sephoře jí maj myslím teď i slevněnou :)

    OdpovědětVymazat
  9. http://www.vmd-drogerie.cz/vmd-drog/eshop/6-1-PARFEMY-LUXUSNI-KOSMETIKA/799-2-NINA-RICCI/5/2551-NINA-RICCI-Premier-Jour-EdP-100-ml-damska-parfemova-voda

    Nejlepší parfém, jaký jsem kdy měla.

    A opravdu se nefoť tak zblízka, protože pak na tvé čtenáře hned po otevření vybafne tvá velká hlava (navíc když máš rozložení stránky takové, jaké máš...)

    OdpovědětVymazat
  10. čokoľvek od Niny Ricci mi neuveriteľne vonia :)navyše milujem tie jabĺčkové flakóny :D

    OdpovědětVymazat
  11. pěkné. :) snad někdy vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj moje nejoblíbenější parfémy jsou miss sixty elixír a kate moss vintage :)

    OdpovědětVymazat
  13. tá maska vyzerá fajn:) a ja mám rada Chloé:)

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju Heat od Beyoncé a teď nově Wild Rose od Avril. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jéééé ta první fotka je super :)

    OdpovědětVymazat
  16. ceady nechci te urazit to nee!Ale skus zajít do nějakého kadeřnictví a nech si nabarvit obočí...jsou to specialni barvy na oboči a i řasy:) Myslim že maš pěkný obličej ale v tom světlém obočí ses nevýrazná...skus to:)

    OdpovědětVymazat
  17. nikol:
    vůbec jsi mě neurazila :)
    zkusím se poptat. Jenže zase když si obočí obarvím, tak budu dokola poslouchat, jakou barvu používám na vlasy :D

    OdpovědětVymazat
  18. To už by mě ani nebavilo odpovídat:D

    OdpovědětVymazat
  19. Uz jsem vyzkousela kdeco (a ze to nebyly levne znacky), ale prozatim u me bezkonkurencne vede Dior Pure Poisson. Ten se mi jeste nestacil ovonet, a to uz ho mam snad 5 let, ne-li vice. Naopak Chanel Coco Mademoiselle mi po dvou tretinach zacal silene vadit. S Thierry Muglerem urcite neslapnes vedle, ale je potreba si ho poradne ocuchat, ma dost specificke vune.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©